וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק חתם באנז'י מחצ'קאלה

המאמן ההולנדי צפוי להרוויח כ-10 מיליון יורו לשנה ויחזור לרוסיה אחרי שהדריך את הנבחרת המקומית בשנים 2006-2010

חוס הידינק חתם היום (שישי) כמאמנה החדש של אנז'י מחצ'קאלה הרוסית. ההולנדי חתם לשנה וחצי אחרי שיחות עם ראשי המועדון במוסקבה. ההערכות הן שהוא ירוויח כ-10 מיליון יורו לשנה. הוא אמר: "דיברתי עם אנז'י כבר לפני סוף השנה ועכשיו קיבלתי את ההחלטה במהירות. אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות לעבוד עם החברים שהזמינו אותי לכאן".

הידינק אימן לאחרונה את נבחרת טורקיה, אבל עזב אותה בנובמבר אחרי הכישלון להעפיל ליורו 2012. זו תהיה העבודה השנייה שלו ברוסיה אחרי שאימן את הנבחרת המקומית בשנים 2006-2010. המאמן בן ה-65 הוזכר לאחרונה כמועמד להגיע בקיץ לצ'לסי ולפ.ס.וו איינדהובן, אבל כאמור סיכם באנז'י וזו תהיה הקבוצה העבודה הקבועה הראשונה שלו בקבוצה ואל בנבחרת מאז שעזב את פ.ס.וו ב-2006. ב-2009 הוא שימש מספר חודשים כמאמנה הזמני של צ'לסי.

מאמנה הקודם של אנז'י, יורי קראסנוז'אן, התפטר שלשום אחרי כחודשיים בתפקיד ובלי שהדריך אותה באף משחק רשמי. פאביו קאפלו הוזכר כמועמד הבכיר להחליפו, אבל לבסוף הידינק הוא זה שנבחר.

הקבוצה היומרנית מרפובליקת דגסטאן מדורגת כעת במקום השביעי בפלייאוף העליון של הליגה הרוסית. היא מרוחקת שלוש נקודות ממקום במוקדמות הליגה האירופית ושבע מקום במוקדמות ליגת האלופות.

ספאלטי היה בטוח: "קאפלו יאמן את אנז'י"

רוברטו קרלוס הודיע: "אפרוש בסיום שנת 2012"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully