וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול בדרך למינסוטה?

הסנטר הספרדי בדרך החוצה מלוס אנג'לס ועשוי להתאחד עם ריקי רוביו אצל הוולבס: "אשמח להישאר, אבל זה לא תלוי בי"

המועד האחרון להעברות ב-NBA הוא ה-15 במרץ ומספר שחקנים בכירים עשויים למצוא את עצמם בגופיה אחרת בחצי העונה השנייה. אחד מהם הוא פאו גאסול. הסנטר הספרדי של לוס אנג'לס לייקרס חווה את עונתו הגרועה ביותר בליגה עד כה מבחינת ממוצע נקודות והוא גם לא נבחר למשחק האולסטאר הקרוב, לאחר שלוש בחירות רצופות.

גאסול הודה שגם הוא לא ממש בטוח לגבי עתידו בעיר המלאכים: "יש דיבורים ושמועות בכל יום, קבוצות יוצרות קשר עם הלייקרס ונראה כאילו הם מחכים עבור ההצעה הנכונה", אמר גאסול, שהיה אמור לעבור לפני העונה ליוסטון בעסקה סיבובית שהייתה מנחיתה את כריס פול בלייקרס במקום בקליפרס, "זה לא בשליטתי, ככה זה בליגה. אני אשמח להישאר בלייקרס, לשפר את הקבוצה ולזכות בעוד אליפות, אבל זה לא תלוי בי".

על פי דיווחים בארצות הברית, אחת הקבוצות שמובילות במירוץ אחר גאסול היא מינסוטה, שחולמת על איחוד ספרדי בינו לבין הרכז הסנסציוני ריקי רוביו. במידה וטרייד כזה אכן יקרה ולצד קווין לאב, הטימברוולבס עשויים להפוך לכוח משמעותי ביותר בליגה, כמוהו לא היו מאז העבירו את קווין גארנט לבוסטון. "קראתי שמינסוטה מאוד מתעניינת בי ומוכנה לתת הרבה תמורתי", אמר גאסול, כאשר השמועות מדברות שתמורתו יסכימו הזאבים להעביר ללייקרס את הרוקי דריק וויליאמס ועוד מספר בחירות דראפט עתידיות. למעשה, מלבד רוביו ולאב, מינסוטה עשויה להסכים להעביר ללייקרס כל שחקן תמורת גאסול.

שיקגו הסתדרה בלי רוז וגברה על בוסטון

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully