וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ראשון לציון: רותח בצל הסערה

17.2.2012 / 15:26

קרב תחתית לוהט בקרית אליעזר (שבת, 18:00). קאלה קיים אימון חלקי, אך יפתח. כאב ראש ללחמן: שבעה שחקנים בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו או בהכרעה על חודו של שער, לטובת אחת מהקבוצות.

* הפועל חיפה מגיעה אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

* יותר מ-11 שנים עברו מאז ראשון לציון ניצחה את חיפה בחוץ. בפעם האחרונה זה קרה בעונת 2001/2 והכתומים ניצחו 0:2 משערים של שי הולצמן ושלו מנשה.

* אסי בלדוט, מלך השערים של ראשון לציון העונה, יפגוש את הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

* לראשון לציון ההגנה הגרועה בליגה והיא ספגה 48 שערים. גם יחס השערעים שלה, מינוס 20, הוא הגרוע בליגת העל.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

האדומים מהכרמל ינסו לשבור רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בקרב התחתית הלוהט. המאמן טל בנין שוחח עם שחקניו והדגיש את חשיבות המשחק. האימון עצמו נערך באולם ספורט בשל תנאי מזג האוויר הסוערים‎ ‎ולאחריו יצאו השחקנים לארוחת גיבוש משותפת. מי שחזר היום להתאמן עם הקבוצה הוא הבלם אושרי רואש שנזרק אמש מהאימון על ידי בנין. השוער קאלה דרשלר שסובל ממתיחה בשריר רגלו, קיים אימון חלקי אולם הוא צפוי לפתוח. עאהד עזאם ואייל טרטצקי יתופקדו כמגנים לצידם של גולן חרמון ומרקו קרטלו שיפתחו במרכז ההגנה. עלי חטיב שנמצא בכושר טוב צפוי לקבל אשראי לצידם של יוסי דורה ורן אבוקרט בקישור, כאשר יובל אבידור יפתח יחד עם ולדימיר גלושצ'ביץ' בהתקפה.

הפועל ראשון לציון:

הכתומים יודעים שמעתה ועד סוף העונה, כל משחק הוא כמו גמר גביע, במיוחד בקרבות נגד הקבוצות שמדורגות בתחתית, כדוגמת היריבה מחר. ראשון מגיעה לחיפה במצב רוח שפוף, לאחר הפסדים לבית"ר כפר סבא בגביע ולהפועל תל אביב בליגה. בנוסף לכל הצרות, נאלץ המאמן אייל לחמן להתמודד עם מכת הפציעות וההרחקות שפקדה את הקבוצה.

השוער אוהד כהן סובל מקרע בשריר המפשעה ויעדר כחודש וחצי ואת מקומו בהרכב ימלא שוער המשנה אבירן דלל. עמירן שקלים ואלביס משיץ מוצהבים, כאשר גם דור הלוי וליאור ברטקובסקי הפצועים מחוץ לסגל. הבלם גל ספיר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויפתח על הספסל וגם משה בן לולו, שהתאמן היום (שישי) לראשונה מתחילת השבוע, טרם החלים סופית ממחלה והוא בספק לסגל.

על פי התרגול אמורים גל מאיו וסטפן דיאק לפתוח בעמדות הבלמים, כאשר ההתלבטות הגדולה של לחמן היא בעמדות המגנים, שם מתחרים גיא אבנד, קובי מוסא וגיא משפתי על שני המקומות בהרכב. אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, אסי בלדוט וגאורגי אובסניקוב בטוחים בהרכב, כאשר התלבטות נוספת היא בין דייויד גומז וריף מסיקה בחלק הקידמי. לחמן, שאוהב לגוון את תדריכי הוידאו של שחקניו, הציג להם היום לקט נבחר מהמשחק בו הביסה אמש מטאליסט חרקוב את רד בול זלצבורג 0:4 במסגרת הליגה האירופית. המאמן שם דגש בעיקר על המשחק המהיר וניצול מצבי ההבקעה של האוקראינים, שהיו בשיאם.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ולדימיר גלושצ'ביץ'

החלוץ המונטנגרי בן ה-31 מוביל את התקפת האדומים עם שבעה שערים שהופכים אותו למלך שערי הקבוצה. אלא שאז הגיעה פציעה שהשביתה את השחקן לחודש ומאז הוא לא מצליח למצוא את הרשת. מול ההגנה החלשה בליגה ובכלל לקראת המשך מאבקי ההישרדות, בנין צריך את הסקורר שלו בפורמה. האם מול ראשון לציון גולשצ'ביץ' יסיים חודשיים ללא שער?

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל

שוער המשנה של ראשון לציון, ימלא את מקומו של השוער הראשון אוהד כהן שסובל מקרע במפשעה וייעדר כחודש וחצי ובעל כורחו הוא מקבל את המקום בין הקורות באחת מהתקופות הכי קריטיות של הקבוצה שלו. כבר היו מקרים בהם קבוצות ירדו ליגה בגלל חולשה בעמדת השוער ודלל יצטרך להוכיח שהוא מסוגל לעמוד בלחץ מאבקי התחתית שמצפים לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, מרקו קרטלו, גולן חרמון, אייל טרטצקי, רן אבוקרט, יוסי דורה, גל אראל, עלי חטיב, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד (קובי מוסא), גל מאיו, סטפן דיאק, קובי מוסא (גיא משפתי), אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, אסי בלדוט, ריף מסיקה (דייויד גומז), גאורגי אובסניקוב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully