וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: אנטוניו ולנסיה ייעדר כחודש

האקוודורי נפצע בניצחון על אייאקס בליגה האירופית, פרגי: "לא שיחקנו טוב". באלוטלי טוען שספג קריאות גזעניות מאוהדי פורטו

חודשיים אחרי הדחתה הכואבת בשלב הבתים של ליגת האלופות, החלה אתמול (חמישי) מנצ'סטר יונייטד את דרכה בליגה האירופית עם ניצחון חוץ 0:2 על אייאקס בשלב הנוקאאוט, שהציב אותה בעמדת יתרון נוחה להעפיל לשמינית הגמר.

למרות הניצחון, אלכס פרגוסון לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו, ובנוסף גילה שאנטוניו ולנסיה, שעלה כמחליף והיה מצוין לפני שנפצע בשריר הירך והוחלף, ייאלץ להיעדר ארבעה שבועות מהמגרשים.

"שיחקנו רגיל מאוד, ולכן אני מאושר מהתוצאה", אמר סר אלכס. "לא הגענו לרמות גבוהות של משחק, לא היה לנו שום קצב בהנעת הכדור, אבל השתפרנו מספיק במחצית השנייה וככל הנראה הגיע לנו לנצח".

גם מנצ'סטר סיטי שמסתפקת בהופעה במפעל השני בחשיבותו באירופה עשתה צעד גדול לשלב הבא עם ניצחון חוץ 1:2 על פורטו, בסיומו האשים מריו באלוטלי את האוהדים הפורטוגלים בקריאות גזעניות נגדו.

"בגלל זה אנחנו אוהבים את הפרמיירליג, שם דברים כאלה לא קורים", אמר יאיא טורה, שאישר ששמע את הקריאות לעבר החלוץ האיטלקי. "אולי במדינות אחרות הקהל לא מצפה לשחקנים שחורים. אני בטוח שבעתיד הם ילמדו לקבל את זה".

רוברטו מאנצ'יני, שהודה שלא שמע את הקריאות, היה מרוצה מהיכולת של שחקניו: "שיחקנו היטב, בעיקר אחרי ההפסקה. הגענו להמון מצבים ולא נתנו הזדמנויות לפורטו, שזה חשוב כי היא קבוצה בכירה".

שתי הנציגות של מנצ'סטר עם רגל וחצי בשמינית הגמר

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully