וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך השגרירים: משחק העונה של גילי ורמוט

דה חראפשחאפ תארח בשבת (20:45) את ונלו למשחק על שש נקודות. משחק תחתית קריטי גם לבן שהר. הפולנים חוזרים

יום שישי, 17.2

19:00: הליגה הפולנית חוזרת מפגרה ארוכה ואבירם ברוכיאן מצפה לערוך בכורה במדי פולוניה ורשה, שתתארח אצל לודז'קי במחזור ה-18. ניצחון יעלה את פולוניה לפחות זמנית למקום השני.

בן שהר שחקן אוקזר. GettyImages
קרב סופר חשוב בין שתי נועלות הטבלה. שהר/GettyImages

יום שבת 18.2

14:30: אחרי שיצאה לפגרה עם שני ניצחונות רצופים, פודבסקידז'ה של לירן כהן וליעד אלמליח תנסה להמשיך בשרשרת ההצלחות כשהיא תתארח אצל וידז'ב לודז'.

16:30: קייזרסלאוטרן תארח את מנשנגלדבאך הלוהטת במחזור ה-22 בגרמניה, איתי שכטר פצוע וצפוי להחמיץ את המשחק. באותה שעה תארח נירנברג ללא אלמוג כהן המושעה (5 צהובים) את קלן.

17:00: מחזור 32 בצ'מפיונשיפ: פורטסמות' המסובכת של טל בן חיים, תשחק בחוץ נגד בארנסלי, קרדיף של דקל קינן תתארח אצל איפסוויץ'.

18:00: דדי בן דיין, יובל שפונגין ואומוניה, יארחו את אולימפיאקוס לדרבי הקטן של ניקוסיה.

20:00: עדן בן בסט הפצוע כנראה לא ישחק במדי ברסט, שתתארח אצל אז'קסיו במחזור ה-24 בצרפת. בן שהר שהציג יכולת טובה בשבוע שעבר, יתארח ביחד עם אוקזר אצל סושו למשחק בין שתי האחרונות בטבלה.

20:45: דה חראפשחאפ וגילי ורמוט יארחו את ונלו לאחד ממשחקי העונה שלהם. ניצחון יסייע לקשר הישראלי ולקבוצתו להיחלץ מהמקום האחרון ולחלוף על פני היריבה.

21:00: אליניב ברדה וגנק יתארחו אצל מונס וינסו להתאושש משני הפסדים ברציפות. באותה שעה לירוי צעירי ומכלן יארחו את בירסחוט של דור מלול ורועי דיין.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
משחק צמרת נגד קבוצת צ'מפיונס ליג. רוני לוי/מגד גוזני

יום ראשון, 19.2

15:00: רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה יארחו את אפואל ניקוסיה למשחק צמרת בליגה הקפריסאית. ניצחון של המאמן הישראלי יקרב אותו כדי שתי נקודות מאפואל.

15:30: ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון תתארח אצל זאגלבי לובלין. ערב המחזור ויסלה מדורגת במקום השישי, בעוד יריבתה מדורגת במקום האחרון.

17:00: משה אוחיון ולוצרן מצמרת הליגה השוויצרית, יתארחו אצל לוזאן מהתחתית.

18:00: פראלימני של המאמן ניר קלינגר והקשר עידן שדה, תארח במגרשה את אפולון לימאסול, ותנסה להפתיע ולרשום ניצחון שביעי העונה.

יום שני, 20.2

19:00: אלקי ורועי בקל יארחו את א.א.ק לרנקה למשחק שיינעל את המחזור ה-21 בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully