וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לא פוסל אפשרות שאחזור לקליבלנד"

כוכבה של מיאמי השתעשע עם הרעיון לפני החזרה לאולם המוכר, הפעם עם ההיט: "יהיה נהדר, כיף לשחק מול האוהדים האלה"

הוא הותיר אחריו עשרות אלפי אוהדים מתוסכלים, ועיר שלמה ששרפה את חולצתו ואת השלטים עליהם התנוססו פניו, אבל לברון ג'יימס לא שומר טינה, ולא פוסל את הרעיון שיום אחד הוא עוד יחזור לקליבלנד, הקבוצה שבחרה בו בדראפט ובמדיה שיחק שבע עונות. "היה לי כיף מאוד שם", אמר המלך, "אי אפשר לצפות את העתיד. התקווה שלי היא שאשר בריא כדי שאוכל להמשיך לשחק. אני כאן כשחקן מיאמי ואני שמח איפה שאני, אבל אני לא פוסל את האפשרות הזאת, ואני מקווה שאם אחזור, האוהדים יקבלו אותי".

על המשחק מחר, אז תתארח מיאמי מול אותם אוהדי קליבלנד, אמר לברון: "אני חושב שזה יהיה נהדר. יהיה כיף לשחק מול האוהדים האלה שוב". המלך אף התייחס לריב המתוקשר שלו עם הבעלים של הקאבס, דן גילברט, ואמר בטון מסוים: "אני לא שומר טינה, אולי רק קצת, אבל לא לאורך זמן בכל מקרה. הוא אמר את מה שהוא אמר מתוך כעס, והוא בטח היה רוצה לקחת את דבריו בחזרה, אבל גם אני טעיתי, ואני מקווה ללמוד מהטעויות שלי ולהמשיך קדימה".

מי שעוד התייחס לאפשרות שלברון ג'יימס ישוב אל קבוצתו לשעבר הוא דווין וויד, אותו וויד ששכנע את ג'יימס להגיע למיאמי. "הכל אפשרי", אמר וויד, "אני רק מקווה שאני אפרוש עד אז". בקליבלנד מתכוננים בשיא הרצינות להתמודדות המחודשת מול השחקן שערק, והקהל צפוי להביע את שנאתו לכוכב לאורך כל ההתמודדות. "זה כבר לא כואב כמו פעם", התייחס ג'יימס לקללות מהיציע. "קריאות הבוז אינן גרועות כמו בעונה שעברה, ככה שזה לא ביג דיל".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully