וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לקאחה, ברצלונה, סיינה ומילאנו בגביע

קאחה גברה 65:72 על סן סבסטיאן ותפגוש בחצי הגמר את ברסה, שעברה עם 54:75 את אליקנטה, בזכות 17 נק' של לורבק

חגיגת הגביעים בשתיים מהליגות הטובות באירופה, איטליה וספרד, יצאה לדרך היום (חמישי). שלב רבע הגמר בשני הגביעים נפתח היום והשיא יגיע ביום ראשון עם משחקי הגמר.

באיטליה, שם המשחקים נערכים בטורינו, הדאבליסטית בשלוש העונות החולפות מונטפסקי סיינה לא נפלה והצליחה להתגבר על ססארי 60:70. הקבוצה מהמקום הרביעי עשתה חיים קשים למוליכה הבלתי מעורערת, אבל היתרון היה של סיינה מהרגע הראשון ונע סביב עשר הנקודות כל המשחק. דייויד מוס (16 נקודות), בו מקאלב (15) ודייויד אנדרסון (13 ו-9 ריבאונדים) הובילו את סיינה. 15 נקודות של קווינטון הוסלי לא הספיקו לססארי.

בחצי הגמר תפגוש סיינה את מילאנו, שגברה בקושי רב 77:82 על וירטוס בולוניה. רבע ראשון מצוין בסיומו הובילו 14:31 נתן למילאנזים הרבה ביטחון, אבל בולוניה צימקה בהדרגתיות ואף עלתה ליתרון לקראת סיום הרבע השלישי. שלוש דקות לסיום זה היה רק נקודה למילאנו, אבל חמש נקודות של דרו ניקולס הפנטסטי סגרו את הסיפור. יואניס בורוסיס הוביל את מילאנו עם 14 נקודות, אנטוניס פוטסיס וג'. ר. ברמר עם 12 כל אחד. פטרי קופונן קלע 23 לוירטוס.

בספרד, שם משחקים בפלאו סן ג'ורדי בברצלונה, החל שלב רבע הגמר עם דרבי באסקי בין קאחה לבוראל השלישית לסן סבסטיאן השמינית בטבלה. 16 נקודות של ג'ימי בארון עד להפסקה נתנו לסן סבסטיאן יתרון עשר, אבל הרבע הבא היה של קאחה, שניצחה בו 11:27 ועשתה מהפך גדול בעיקר בזכות מירזה טלטוביץ' הנפלא. סן סבסטיאן עוד צימקה לנקודה, אבל הסיום היה שייך שוב לקאחה שניצחה 65:72. מילקו ביליקה הוביל את קאחה עם 22, טלטוביץ' הוסיף 17, פאבלו פרג'יוני עם 15. בארון סיים עם 22 לסן סבסטיאן.

במשחק השני לא התקשתה ברצלונה להביס 54:75 את אליקנטה. הקטאלנים, שכאמור מארחים את מפגשי הגביע, פתחו פער מהרבע השני וירדו למחצית ביתרון 16 ולרבע השלישי בפלוס 27. ארזם לורבק, שנמצא בכושר אדיר, הוביל עם 17 נקודות, צ'אבי רבאסדה הוסיף 16 וחואן קרלוס נבארו ובוניפס נ'דונג הוסיפו 10. פרדו שומפרט היה היחיד בספרות כפולות באליקטנה עם 14.

ברבע גמר הגביע בצ'כיה ניצחו נימבורק וננו גינזבורג 71:94 את נאד לאבם. לוקאס פליזה קלע 24 נקודות, לדיסלב סוקולובסקי הוסיף 15.


כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully