וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון שישי רצוף לדורטמונד, באיירן מתרחקת

באיירן מינכן המקרטעת סיימה רק ב-0:0 עם פרייבורג. דורטמונד ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, והגדילה את הפער ל-4 נקודות

הליגה הגרמנית לא מפסיקה להפתיע. המחזור ה-22 בבונדסליגה, אולי הליגה הכי מסקרנת וצמודה באירופה כרגע, סיפק כמה דרמות ענקיות שבסיומן הכותרת הבולטת היא שבאיירן מינכן מתחילה להתרחק מהצמרת. הבווארים סיימו ב-0:0 מאכזב מאוד מול פרייבורג והתרחקה ארבע נקודות מדורטמונד, שניצחה 0:1 את הרטה ברלין בחוץ. מנשנגלדבאך הלוהטת המשיכה לדהור וגברה על קייזרסלאוטרן (נטולת איתי שכטר הפצוע) 1:2. לברקוזן מחצה את אוגסבורג החלשה 1:4 ונירנברג (ללא אלמוג כהן המוצהב) גברה בביתה 1:2 על קלן. במשחק שפתח את המחזור, סיימה הופנהיים ב-1:1 מול מיינץ.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כמה תסכול. רובן/GettyImages

הופנהיים - מיינץ 1:1

מרקוס באבל עדיין ללא ניצחון בהופנהיים ובמאזנו שתי תוצאות תיקו משני משחקים על הקווים. כמו בשבת בברמן, גם הפעם הקבוצה שלו איבדה יתרון והשלימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. שער עצמי של ניקולצ'ה נובסקי המקדוני העלה את הופנהיים ליתרון בדקה התשיעית, אבל מוחמד זידאן המצרי קבע חלוקת נקודות עם השוויון בדקה ה-29. עבור מיינץ היה זה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד. פער שתי הנקודות בין השתיים נשמר ושתיהן עדיין לא רחוקות מספיק מהאזור המסוכן.

הרטה ברלין - דורטמונד 1:0

זה לא היה קל, אבל בסופו של דבר האלופה ומוליכת הטבלה המשיכה במומנטום החלומי שלה והשיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות. להוציא את מריו גצה, נאלצו האורחים להסתדר הערב גם ללא כוכבם הנוסף, שינג'י קגוואה הפצוע, אך הם עשו זאת היטב. דורטמונד שלטה במגרש, היתה הרבה יותר מסוכנת ולאחר לא מעט נסיונות גם הצליחה סוף סוף להכניע את תומאס קרפט. זה קרה בדקה ה-66, כשרוברט לבנדובסקי נגח מקרוב ומצא את המשקוף, ואל הריבאונד הגיע קווין גרוסקרויץ המצוין, המשיך במספרת יפה מחמישה מטרים וכבש את שערו השישי העונה. הקבוצה של יורגן קלופ מוסיפה למצב הקשה של הרטה, אותה הוליך הערב רנה טרטשוק בשל פיטוריו של מיכאל סקיבה, ומגדילה באופן זמני את הפער בפסגה לחמש נקודות מבאיירן מינכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קייזרסלאוטרן - מנשנגלדבאך 2:1

השדים האדומים חסרו את איתי שכטר הפצוע, ונותרו גם הם חסרי תשובות לקבוצה הכי לוהטת ומלהיבה בבונדסליגה, שרושמת ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים שלה. פטריק הרמן העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה התשיעית אחרי כדור עומק של איגור דה קמרגו, ובדקה ה-14 קיבלנו את אחד השערים היפים ביותר של התקופה האחרונה בגרמניה: מסירה נפלאה של מרקו רויס מצאה בקצה הרחבה את חואן אראנגו, שבנגיעה אחת עם החלק החיצון של הנעל שלח כדור מסובב ולא הותיר לקווין טראפ שום סיכוי. ליאון ינסן עוד הצליח לצמק עם שער מדהים משלו - פצצה אדירה מהאוויר בדקה ה-63 - אך לרוע המזל זה לא הספיק לקייזרסלאוטרן, שנותרת מתחת לקו האדום וסופרת כבר 12 משחקים רצופים ללא ניצחון.

פרייבורג - באיירן מינכן 0:0

כנראה שגם שני הניצחונות האחרונים בגביע ובליגה לא יסתירו את העובדה הברורה: באיירן מינכן נמצאת בתקופה לא טובה. הבווארים סיימו ב-0:0 מאכזב במיוחד מול נועלת הטבלה פרייבורג ושיפרו את מאזנם ל-45 נקודות, ארבע פחות מדורטמונד המוליכה ואחת פחות ממנשנגלדבאך השנייה. זה בטח לא מוסיף הרבה עידוד ליופ היינקס לקראת המשחק מול פ.צ. באזל ביום רביעי בליגת האלופות.

אריאן רובן לא פתח בהרכב משחק שלישי ברציפות ועלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה במקומו של רפיניה, אך גם זה לא הועיל לבאיירן, שרשמה משחק חמישי מאז החזרה מפגרת החורף עם שני ניצחונות, הפסד ושתי תוצאות תיקו. הקבוצה של כריסטיאן שטרייך עדיין אחרונה, אבל יש לה כבר 18 נקודות, כמו של אוגסבורג שצמודה אליה וקייזרסלאוטרן במקום ה-16.

משחקים נוספים:

נירנברג - קלן 1:2
הבקיעו לנירנברג: אלכסנדר אסווין (28), תומאש פקהארט (85), לקלן: מיליבויה נובקוביץ' (65).

לברקוזן - אוגסבורג 1:4
ללברקוזן: שטפן קיסלינג (25, 63), גונזאלו קסטרו (59), אנדרה שורלה (69). לאוגסבורג: קו יה-צ'ול (49)

המבורג - ורדר ברמן 3:1
לברמן: מרקו מרין (8), טום טריבול (44), מרקו ארנאוטוביץ' (85), להמבורג: מלאדן פטריץ' (76).

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully