וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן הגדילה את יתרונה בפסגה

0:2 על נצרת עילית יצר יתרון חמש נקודות בפסגה. רעננה ניצחה 0:1 בנס ציונה, 0:1 להפועל הרצליה על הפועל ירושלים

הליגה הלאומית ממשיכה להתקרב לרגעי ההכרעה של העונה הסדירה, בסיומה יתקיים הקיזוז המפורסם והקבוצות יחולקו לפלייאוף עליון, אמצעי ותחתון. אתמול (שישי) יצא לדרך המחזור ה-24 (מתוך 30), שנערך תחת הסערה הגדולה ותנאי מזג האוויר הקשים של סוף השבוע. ההפתעה הגדולה של היום הגיעה בדמות ניצחון 0:1 של הפועל הרצליה מהתחתית על הפועל ירושלים מהצמרת. שני משחקים נוספים, בין בני לוד השנייה לאחי נצרת השלישית ובין הפועל כפר סבא להפועל אשקלון, הסתיימו ב-0:0. בשבת נמשך המחזור עם ניצחון החוץ 0:1 של הפועל רעננה בנס ציונה, כאשר המוליכה הפועל רמת נעלה את השבת עם 0:2 על הפועל נצרת עילית והגדלת הפער בפסגה לחמש נקודות. המחזור יושלם כרגיל ביום שני.

משחקי שישי

בני לוד - אחי נצרת 0:0

דווקא אחרי הניצחון הגדול בגביע על בית"ר ירושלים, לוד נתקעה מעט. בשבוע שעבר היה זה הפסד להפועל ירושלים והפעם תיקו ביתי מאכזב בקרב הצמרת מול השלישית מנצרת. התוצאה משרתת בעיקר את הפועל רמת גן, שתוכל לברוח לשתיים אם תנצח את נצרת עילית. עבור אחי מדובר במשחק שלישי ללא הפסד, אבל לצערה היא לא הצליחה לנצל את העובדה שהיא שיחקה ביתרון שחקן החל מהדקה ה-38, אז חבט בצורה שערורייתית הזר של לוד סזאר אברטון בבלם נצרת תמיר פור וראה את הכרטיס האדום. המשחק עצמו היה חלש ומועט באירועים והסתיים כאמור בתוצאה מאכזבת עבור שתי הקבוצות.

הפועל הרצליה - הפועל ירושלים 0:1

הפתעה אדירה באצטדיון בהרצליה. הקבוצה המקומית שקועה עמוק מתחת לקו האדום והיא ניצחה רק ארבע פעמים ב-23 המשחקים שקדמו לזה העונה. זה לא הפריע ליניב דוד להדהים את האורחים, שהגיעו אחרי תקופה נהדרת שכללה ניצחון בגביע על מכבי תל אביב ועוד ניצחון חשוב על לוד בליגה. בדקה ה-70 דוד הכניע בבעיטה מרחוק את רפי כהן הותיק וסידר להרצליה שלוש נקודות קריטיות, שמחדשות את תקוות ההינצלות אצל בני טבק ושחקניו. עבור ירושלים מדובר במפלה כואבת, משום שניצחון עשוי היה להקפיץ אותם עד למקום השני.

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 0:0

תוצאה מתסכלת עבור שתי הקבוצות, שמעבירות את רוב העונה במרכז הטבלה. עבור הירוקים מהשרון היה זה משחק שלישי ללא הפסד, עבור אשקלון תיקו ראשון אחרי שמונה משחקים שהוכרעו ובסופו של דבר שתיהן לא מרוצות מהמשחק הזה ומהעונה הזו בכלל.

משחקי שבת

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה 1:0

האורחים מהשרון הגיעו לאצטדיון הקומפקטי בנס ציונה וידעו לאסוף את שלוש הנקודות שהקפיצו אותם למקום הרביעי. נס ציונה, שעדיין מחפשת מקום בפלייאוף העליון, לא הצליחה לשמור על הבית ובסופו של דבר ירדה מנוצחת, כשמי שהכניע אותה היה דווקא האקס יוסי אסייג. החלוץ שגדל בקבוצת הנוער של המועדון המקומי, העניש בדקה ה-80 את רפי כהן ששחרר אותו וציין שער ליגה שביעי העונה. רעננה חזק בצמרת.

הפועל רמת גן - הפועל נצרת עילית 0:2

מוליכת הטבלה לא התקשתה להוסיף למאזנה ניצחון נוסף מול יריבה מהתחתית, והיא עם ארבעה ניצחונות רצופים ו-48 נקודות בפסגה, כשהפער מהמקום השני צמח שוב לחמש נקודות. הפועל רמת גן לא התכוונה להוריד את הרגל מהדוושה, ובדקה ה-24 עידן בלסטרה העלה אותה ל-0:1. נצרת עילית איבדה באדום את טרס שולקובסקי בדקה ה-55 ואת בן תורג'מן בדקה ה-70, ובדקת הסיום אופיר חמו נעץ את השני מול תשעה שחקנים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully