וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אין דרך חזרה, ההגנה היא המפתח"

16.2.2012 / 9:50

שחקן מכבי תל אביב מתרגש לקראת הגמר מול מכבי ראשון לציון (20:45, 1 ו-HD): "אנחנו צריכים לשחק חזק כל המשחק"

גמר גביע המדינה ה-52 בתולדות מדינת ישראל ייערך הערב (חמישי, 20:45, ערוץ 1 ו-HD) בהיכל יד אליהו ויפגיש את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב, עם מכבי ראשון לציון. מכבי תל אביב זכתה עד היום ב-38 גביעי מדינה מתוך 43 הופעות בגמר, וניצחה בחצי הגמר את הפועל חולון די בקלות 70:91. מכבי ראשון לציון, מנגד, תופיע בפעם השנייה בתולדותיה בגמר הגביע, לאחר שהפסידה ב-1992 לגליל עליון, וניצחה בחצי הגמר 71:78 את מ.כ הבקעה.

"ראשון היא קבוצה טובה מאוד ואנחנו מודעים לזה", סיפר דווין סמית'. "הרי היה לנו משחק מאוד קשה מולם העונה. יש להם שחקנים טובים ומוכשרים. הם יבואו לשחק ולהילחם על התואר, הם יילחמו חזק. לכן אנחנו צריכים לשחק חזק לכל אורך המשחק. זה משחק על תואר ואין דרך חזרה ממנו. תואר וגביע אלה חלק מהמטרות והדברים החשובים".

סמית' ניסה להשוות את המשחק הערב למשחק חצי הגמר מול חולון, והוסיף: "בסופו של דבר גם חולון הייתה קבוצה טובה. כמו מול ראשון, המפתח הוא קודם כל בהגנה. נבוא מול ראשון לשחק את המשחק שלנו, הייתה לנו התמודדות טובה מולם. אם המחצית הראשונה הייתה צמודה, במחצית השנייה לקחנו את הניצחון. ההגנה היא תמיד מפתח. כך נכנסנו למשחק הקודם ואנחנו צריכים להמשיך לשחק חזק".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס ישחק בגמר

חמשת רגעי השיא בקריירה של אפי בירנבוים

בלאט: "ראשל"צ מצוינת, נעשה הכל כדי לשמור על התואר"

כל הכתבות והדיווחים לקראת גמר גביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully