וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא חושב שיש סיכוי שסקולס יחזור לנבחרת"

מאמן יונייטד משיב לדברים של רדנאפ שהעלה את האפשרות לקאמבק: "חושב שפול יתרכז ביונייטד אם יחליט להמשיך"

המאמן המיועד של נבחרת אנגליה הארי רדנאפ אולי חושב להשתמש בפול סקולס בטורניר היורו הקרוב, אבל מי שהרבה יותר פסימי בעניין הזה הוא מאמנו במנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שלא חושב שהקשר בן ה-37 ישתתף בטורניר הקיץ בפולין ואוקראינה.

כידוע, סקולס חזר לאחרונה לפעילות ואמור לשחק לפחות עד סוף העונה הנוכחית, אחרי שכבר תלה את הנעליים. מהמדים הלאומיים פרש הג'ינג'י החייכן באוגוסט 2004 אחרי שערך 66 הופעות בנבחרת, ופרגי פשוט לא מאמין שהוא יחזור. "אתה באמת מאמין בזה? אני לא חושב שיש סיכוי כלשהו שזה יקרה", אמר המאמן.

פרגוסון התייחס לדברים במסיבת העיתונאים של יונייטד לקראת משחקה בליגה האירופית נגד אייאקס (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1), והוסיף: "הסיבה שהוא סירב בפעם האחרונה לחזור לשחק בנבחרת הייתה שעבר זמנו והוא הרגיש שזה יהיה צעד הוגן עבור השחקנים שנשארו שם כך שהם יהיו מעורבים. לשחק בנבחרת אנגליה אחרי שמונה שנים יהיה צעד גדול. אני חושב שפול יתרכז ביונייטד אם הוא יחליט להמשיך".

המאמן גם לא פוסל את האפשרות שהקשר הוותיק ימשיך לשחק ביונייטד מעבר לשנה הנוכחית: "זה עדיין לא הוחלט, אבל עם איך שהוא נראה כרגע, אין שום סיבה עבורי לחשוב שהוא לא יכול לשחק שנה נוספת".

הליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד עם זיכרונות מ-1995

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully