וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המשתתפים בתחרות השלשות בסופ"ש האולסטאר

ג'יימס ג'ונס ינסה להגן על התואר כשיפגוש השנה באורלנדו את קווין לאב, ג'ו ג'ונסון, מריו צ'אלמרס, אנתוני מורו וריאן אנדרסון

שבועיים נותרו עד סוף שבוע האולסטאר המסורתי של ה-NBA, ולאחר שהסגלים של המשחק בין המזרח והמערב הוכרזו וכך גם המשתתפים במפגש של שחקני השנה הראשונה והשניה, הודיעה הלילה (רביעי) על המשתתפים בתחרות השלשות. מדובר בצמד שחקני מיאמי ג'יימס ג'ונס ומריו צ'אלמרס, הקלעי המחונן של אורלנדו ריאן אנדרסון, אנתוני מורו מניו ג'רזי, ג'ו ג'ונסון מאטלנטה, ואולי השם המפתיע מכולם - קווין לאב, נציגה של מינסוטה.

ג'יימס ג'ונס, למי ששכח, ניצח אשתקד בין היתר את פול פירס, ריי אלן וקווין דוראנט, ולאורלנדו הוא יגיע כדי להגן על תארו. חברו להיט צ'אלמרס קולע העונה שתי שלשות למשחק עם 46% (שישי בליגה), וסטטיסטית, לרכז האתלטי יש את האחוזים הטובים ביותר מכל המשתתפים. אם בכמות שלשות עסקינן הרי שאנדרסון, שנמצא בעיצומה של עונת שיא, הוא המוביל - לא רק מבין ששת המשתתפים, כי אם בליגה כולה: הפורוורד זרק העונה לא פחות מ-190 פעמים מחוץ לקשת, מהן קלע 80 פעמים (42%).

קווין לאב, כאמור, הוא השם המפתיע ברשימה, לאחר ששיפר פלאים את יכולת הקליעה שלו בשנתיים האחרונות, ולעומת עונת הרוקי שלו, בה זרק 0.2 פעמים מחוץ לקשת בממוצע למשחק, העונה הוא כבר זורק 4.5 (וקולע 1.6). לאנתוני מורו וג'ו ג'ונסון, כמו גם לאב, אנדרסון וצ'אלמרס, תהיה זו השתתפות ראשונה בתחרות היוקרתית.

המשתתפים בתחרות ההטבעות צפויים להיות מוכרזים גם כן בימים הקרובים.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully