וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "יכולים להילחם בכל החזיתות"

הברזילאי של מילאן לא מנמיך ציפיות. זלאטן: "אף אחד לא ציפה להופעה מושלמת". ונגר: "מבטיח שבגומלין ניראה אחרת"

חיפשתם אלטרנטיבה לברצלונה וריאל מדריד? מילאן סיפקה הערב (רביעי) תצוגת תכלית מרשימה, דרסה 0:4 את ארסנל בסן סירו ועשתה צעד ענק לעבר רבע גמר ליגת האלופות. הרוסונרי שברו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון מול קבוצות אנגליות והשפילו את התותחנים האומללים. קווין פרינס בואטנג פתח (15), רוביניו הוסיף צמד (38, 49) וזלאטן איברהימוביץ' חתם בפנדל (79).

רוביניו סיכם את הניצחון הגדול: "הגומלין? ברור שאנחנו במצב טוב, אבל אנחנו צריכים לשחק עם אותו רוע גם בגומלין ולא להשאיר ליריבה שום סיכוי. זלאטן איברהימוביץ' הוא שחקן מדהים עם הבישולים שלו וסגנון המשחק שלו ואני מרוצה לשחק לצידו. יש לנו את היכולות להילחם על כל התארים בכל החזיתות וננסה לעשות את זה".

זלאטן איברהימוביץ' הוסיף: "ניצחון 0:4 על ארסנל זה לא דבר שקורה כל יום. שיחקנו מצוין מבחינה טקטית, למרות שאף אחד ציפה מאיתנו לתת הופעה כל כך מושלמת. התוצאה נותנת לנו יתרון ענק לקראת הגומלין. יש עוד הרבה משחקים עד הגמר, אבל אנחנו רוצים ללכת עד הסוף. ליגת האלופות היא לא אובססיה עבורי, אבל אני רוצה לזכות במפעל ונראה אם נצליח לעשות את זה העונה".

המאמן מסימיליאנו אלגרי ניסה להרגיע: "קודם כל אני רוצה להדגיש שעדיין לא עלינו. תמיד קשה לשחק באנגליה ונצטרך לספק עוד הופעה משכנית כמו היום ובאותו זמן לא לחשוב יותר מדי על המשחק הראשון. אני רק מצטער של ניצלנו את המצבים בסיום להגדלת התוצאה. ברור שאני שמח, אבל אם היינו כובשים את החמישי המצב היה טוב יותר".

"שיחקנו טוב כקבוצה, יצרנו הרבה מצבים ועצרנו את המשחק שלהם", המשיך המאמן. "היה חשוב לנו להתאושש ממכת הפציעות ולמצוא את הרוח הנכונה. עכשיו נצטרך להמשיך לעבוד ולהשתפר. לארסנל יש הרבה איכויות כקבוצה ובסגל השחקנים ואם לא ראו את זה הערב, הקרדיט מגיע למילאן".

ארסן ונגר הסביר את התבוסה הקשה: "מילאן שיחקה מצוין ואנחנו שיחקנו גרוע. זה היה ערב רע מאוד. מילאן הגנה מצוין ולא נתנה לנו שום דבר. לא היינו בכושר ולא היינו מאוחדים. איבדנו כדורים בצורה נאיבית, עשינו יותר מדי טעויות בהגה שהפכו לשערים קלים. האם אפשר לנצח 0:5 בלונדון? זה אפשרי, אבל ברור שזה יהיה קשה מאוד. אני מבטיח שניתן הופעה שונה לחלוטין לעומת הערב".

"לא שיחקנו טוב, אבל צריך לתת את הקרדיט למילאן", הוסיף השוער וויצ'ך שצ'סני. "הם הענישו אותנו בכל הזדמנות והבקיעו שערים איכותיים. הניצחון הגיע להם. זה יום מאכזב מאוד עבורנו ואני מקווה שנוכל להרים את עצמנו ולאתגר אותם בגומלין. באנו מוכנים וידענו מה לעשות, אבל הסיפור הוא שמילאן הייתה הקבוצה הטובה יותר. זו לא הפתעה כי יש למילאן כמה משחקני ההתקפה הטובים בעולם והם השתמשו באיכויות הללו מצוין. אנחנו צריכים להמשיך להילחם ולהחזיר את הביטחון לקראת הגומלין ושאר המאבקים".

לוצ'יאנו ספאלטי: "השחקנים שלי ניצחו עם הלב"

במשחק שפתח את הערב השני של משחקי שמינית גמר ליגת האלופות גברה זניט סנט פטרסבורג 2:3 על בנפיקה. המשחק התנהל בקור מקפיא של מינוס 13 מעלות ובתנאי מגרש גרועים מאוד. אוסקר קרדוסו השווה לפורטוגלים בדקה ה-87, אבל דקה לאחר מכן כבש רומן שירוקוב את שער הניצחון לרוסים, שייצאו לגומלין בליסבון בעוד שלושה שבועות עם יתרון מינימלי.

"זה היה משחק מתוח, מלא אמוציות ותשוקה", סיכם המאמן המנצח לוצ'יאנו ספאלטי. "השחקנים שלי ניצחו עם הלב, למרות שהייתה גם יכולת טובה. לפעמים אנחנו ממעיטים ברמה שלנו וזה עוזר ליריבה. סרגיי סמאק כבש שער פנטסטי, אבל אני רוצה להחמיא למסירה הראשונה של איגור דניסוב שהחלה את ההתקפה". סאפלטי התייחס לגומלין: "כמעט בלתי אפשרי להבטיח את העלייה אחרי המשחק הראשון. היינו בסיטואציה דומה בשלב הבתים ואז יצאנו לפורטו והשגנו את התוצאה הרצויה. בכל מקרה, יכולנו להימנע משני שערי החוץ שספגנו הערב".

מאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס סיכם: "הם הסתדרו טוב יותר מאיתנו עם תנאי המגרש כי הם רגילים לשחק כאן. היינו ראויים לתיקו וחבר שספגנו את השער השלישי. המפגש פתוח ובאצטדיון שלנו עם הקהל שלנו אנחנו יכולים לעלות. יש לנו סיכוי טוב להפוך את התוצאה בבית. אנחנו עוזבים את רוסיה מנוצחים, אבל לא כנועים. אחרי מה שעשינו היום, אנחנו מאמינים שאפשר לעלות".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully