וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ומארסיי עלו לרבע גמר הגביע

שער של ננה סידר לפ.ס.ז' ניצחון 0:1 בדיז'ון והעפלה לשלב הבא. מארסיי גברה 1:3 על בור-פרונאס מהליגה הרביעית

ארבעה ימים לפני משחק העונה שלה נגד מונפלייה, פריס סן ז'רמן העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע הצרפתי. מוליכת הליגה ניצחה בחוץ 0:1 את יריבתה מהתחתית, ונקמה בה על ההדחה מגביע הליגה מוקדם יותר העונה. עוד לפני כן, יריבתה המושבעת של פ.ס.ז', מארסיי, טיילה לשלב הבא עם 1:3 על חשבון בור-פרונאס.

דיז'ון - פריס סן ז'רמן 1:0

בגביע הליגה המיליונרים מבירת צרפת כבר הוליכו 0:2 על דיז'ון, אבל נכנעו למהפך מדהים של העולה החדשה והודחו בבושת פנים. הפעם, עם קרלו אנצ'לוטי על הקווים, פריס סן ז'רמן הראתה שהיא למדה את הלקח. גם בהרכב משני, כשסלבטורה סיריגו, אלכס, מומו סיסוקו וחאבייר פסטורה כלל לא בסגל, מוליכת הליגה הצרפתית עשתה את העבודה. פ.ס.ז' שלטה מהרגע הראשון, ובדקה ה-15 ננה ניצל טעות קשה של השוער המחליף של דיז'ון, באבה צג'וני, כדי לכבוש את הראשון שלו העונה מחוץ לפארק דה פראנס.

מארסיי - בור-פרונאס 1:3

הקבוצה הקטנטנה מהליגה הרביעית הדיחה בשלב הקודם את אז'קסיו, אבל מארסיי כבר הייתה גדולה עליה. הקבוצה של דידייה דשאן הולכת חזק על הגביעים העונה, ואחרי שעלתה לגמר גביע הליגה, התקדמה גם במפעל הגביע החשוב יותר. המשחק אמור היה להיערך בסטאד ז'ופרה גישאר, אצטדיונה הביתי של סנט אטיין, אבל בגלל מזג האוויר הועבר לוולודרום של מארסיי, שניצלה את הביתיות כדי לסגור עניין במחצית הראשונה. ברנדאו הברזילאי, שחזר לאחרונה אחרי תקופות השאלה בקרוזיירו וגרמיו, הבקיע בדקה ה-28 אחרי אסיסט של ססאר אספיליקואטה. ברנדאו העלה את מאזנו לחמישה שערים בשישה משחקים בדקה ה-45, כשנהנה מבישול של מורגן אמפליטאנו ומנע כל סיכוי לסנסציה. ג'ורדן איוו נכנס כמחליף ונעץ את השלישי בדקה ה-54, והמארחים הצליחו להשיג שער כבוד בדקה ה-78 מרגלי עוסמאן דיאבי.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully