וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: אליפות אירופה יוצאת לדרך בפינלנד

ליאור מדלל, ולדימיר פיבנר, אלה שטרנברג, חן טל, יעל וקסמן ודני כץ מגיעים לרגע האמת שלהם וינסו לזכות בכרטיס ללונדון

13 קלעים ייצגו את ישראל באליפות אירופה שנפתחת מחר (חמישי) בעיירה וירומאקי בפינלנד. האליפות היא ההזדמנות האחרונה להשיג קווטה אולימפית, ומכאן שמדובר בתחרות החשובה ביותר לשנת 2012, כמובן מלבד למשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ בלונדון.

עוד לפני הקרב על הקווטות בשבת ובראשון, יתחרו בפינלנד קלעי הנוער באליפות שנערכת במקביל. ראשון הישראלים שיתחרה הוא קלע האקדח נזר צ'ורני מחיפה. אחר הצהרים יכנסו למעגל התחרויות קלעיות הרובה נעמי בן חפר ממעברות, פולינה מדבינר מאשקלון וגל טויביס מרעננה. ביום שישי יתחרו הבנים ניב דשא ועימי בן חפר ממעברות.

אבל עם כל הכבוד לנוער, מירב תשומת הלב תופנה לאליפות הבוגרים שתתקיים בשבת ובראשון ושם יחולקו כאמור כרטיסי הכניסה האחרונים למשחקים האולימפיים בלונדון. בראש פירמידת הקלעים הישראלית עומד סרגיי ריכטר ממכבי רעננה, ריכטר הוא הקלע היחיד בשלב זה שהבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים. עבורו זו הזדמנות לבחון יכולת בתנאי אמת, מול הקלעים הטובים ביותר ביבשת.

מלבד ריכטר הנבחרת הישראלית כוללת את קלעי הרובה ליאור מדלל ממכבי רעננה, ולדימיר פיבנר מקלעי חיפה, את הנשים חן טל ממכבי רעננה, אלה שטרנברג מהפועל אפרא מעברות ויעל וקסמן מהפועל נשר ואת קלע האקדח דני כץ מהפועל אשקלון. אל המשלחת מתלווים שלושה מאמנים, גיא סטריק ברובה ואלכס טריפולסקי באקדח, ובוריס פולק שהוא מאמנה של פולינה מדבינר.

390 קלעים מ-68 מדינות כבר הבטיחו לעצמם מקום במשחקים האולימפיים בלונדון בכל הקטגוריות, מתוכם 24 קלעי רובה אוויר ו-21 קלעיות. 16 קלעי אקדח אוויר כבר הבטיחו מקומם בלונדון. מזג האוויר בפינלנד הוא קפוא, שלג כבד יורד כל הזמן, הטמפרטורות שנמדדו היום היו נוחות יחסית, רק חמש מעלות מתחת לאפס במהלך היום וזה עוד טוב לעומת המינוס עשרים מעלות שנמדדו כאן בתחילת השבוע.

סרגיי ריכטר מוכר את עצמו באינטרנט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully