וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "אשמח להישאר בויסלה קראקוב עונה נוספת"

רגע לפני משחק הליגה האירופית מול סטנדרד ליאז', סיפר החלוץ על תכניותיו: "בעוד כמה שנים ארצה לשחק בגרמניה או ספרד"

ויסלה קראקוב תעלה מחר (חמישי, 22:05) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה, כשתארח את סטנדרד ליאז' הבלגית במסגרת המשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית. יממה לפני המפגש הגורלי, העניק היום דודו ביטון ראיון לתקשורת הפולנית ובה דיבר בין היתר על חשיבות המשחק, גל הקור במדינה, ותכניותיו לעתיד.

"לפני כמה ימים היה ממש קר, אבל עכשיו זה קצת נרגע. אני מקווה שהמשטח יהיה במצב טוב והטמפרטורה לא תרד יותר מדי, אבל נצטרך להתמודד עם כל טמפרטורה שהיא", אמר ביטון. "הקור לא יכול להיות תירוץ, כי מזג האוויר יהיה זהה לשתי הקבוצות. בדרך כלל בקור כזה יש יותר לחימה מכדורגל".

החלוץ אף התייחס לפגרה שעברה על ויסלה, והצורה בה תחזור ממנה, כשאמר: "במובן הזה יש להם יתרון עלינו, אבל הקבוצות הפולניות צריכות להתרגל לפגרה כל כך ארוכה. זה אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון הזה בשנים האחרונות, ככה שחייבים לתת מאה אחוז. אני מאוד מתרגש, מחכה לנו משחק מצוין".

לקראת סיום נשאל ביטון האם יישאר בקראקוב גם בעונה הבאה, בהתחשב ביכולת הטובה שהציג בחצי העונה הראשונה ושאיפותיו לעבור לליגה גדולה יותר: "אני מאוד שמח בויסלה, אני אוהב את הקבוצה, את העיר, את הקהל, ולא צריך יותר מזה כדי להיות שמח. אשמח להישאר בקראקוב לפחות עוד עונה אחת. בעוד כמה שנים? ארצה לשחק בליגה הגרמנית, או אולי הספרדית, שהיא חלום עבור כל שחקן".

לבסוף, נדרש החלוץ להתייחס לבלם מכבי חיפה סארי פאלח, שהוזכר כמועמד להצטרף למושבת הישראלים בפולין: "הוא מאוד צעיר ולא יכולתי להתרשם ממנו הרבה, כי כשעזבתי את ישראל הקריירה המקצוענית שלו בדיוק התחילה. מכבי חיפה היא קבוצה גדולה והיו לו כמה משחקים טובים מאוד השנה".

עמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully