וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: שחר פאר העפילה לשמינית הגמר

ניצחון גדול לטניסאית הישראלית על ילנה ינקוביץ' הסרבית (13 בעולם) 6:7, 2:6. דודי סלע הפסיד בסיבוב הראשון בסן חוזה

שחר פאר ממשיכה בתנופה שלה בטורניר דוחא, והעפילה היום (רביעי) לשמינית הגמר. אחרי שהביסה 0:6, 0:6 את נדיה ללאמי המרוקנית תוך 42 דקות, חיכתה למדורגת 37 בעולם יריבה קשה הרבה יותר, ילנה ינקוביץ' (13 בעולם), אבל הסרבית הייתה חלשה ונכנעה 7:6, 2:6.

פאר הפסידה עד היום פעמיים לינקוביץ', כשהפעם האחרונה הייתה לפני שנתיים באינדיאן וולס במשחק שבו היא הובסה 6:2, 6:2. הפעם הישראלית שברה כבר במשחקון הראשון במשחק ועלתה ל-0:2. ינקוביץ' ניסתה לחזור, אבל פאר הצליחה להשיג שבירה נוספת בדרך ל-2:5. הסרבית השיגה שבירה משלה וצימקה, לפאר היו שתי נקודות מערכה שהיא איבדה, אבל ינקוביץ' הצילה אותן, ניצחה את המשחקון ושברה במשחקון הבא ל-5:5. שתי שבירות נוספות שלחו את ההכרעה לשובר שוויון, בו פאר ניצחה 3:7.

מעודדת מהניצחון במערכה הראשונה, פאר השיגה שבירה כבר במשחקון השני וזכתה בשלושה משחקונים ברציפות. ינקוביץ' חזרה למשחק והשיגה שבירה שהקטינה ל-3:2. אלא שפאר ניצלה את הטעויות הכפולות של יריבתה, השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-2:4, ומשם זכתה בשני משחקונים נוספים בדרך ל-2:6. ינקוביץ' סיימה את המשחק עם 13 טעויות כפולות.

בזכות הניצחון, פאר מבטיחה לעצמה 125 נקודות דירוג וסכום נאה של 22 אלף דולר, כשבשלב הבא היא תשחק נגד כריסטינה מקהייל האמריקאית (38), שגברה במפתיע על שוואי פנג הסינית (12 בטורניר 7:5, 3:6, 2:6.

דודי סלע סיים הערב את דרכו בטורניר סן חוזה בארצות הברית (על סך פרסים של 531 אלף דולר) כבר בסיבוב הראשון. סלע (73 בעולם) שיחק נגד מתיו אבדן האוסטרלי (88 בעולם) ובתום מותחן שארך שעתיים וחצי הוא הפסיד 6:7, 6:2, 7:6. במערכה הראשונה סלע איבד הזדמנות לנצח בשלב מוקדם יותר, ובסופו של דבר ניצח 7:9 בשובר השוויון. אחרי שהמערכה השניה הייתה לגמרי בשליטתו של האוסטרלי, סלע שבר בתחילת המערכה השלישית ועלה ליתרון 0:2. למרבה הצער הוא נשבר בהמשך, והשניים שוב הגיעו למצב של שובר שוויון. הפעם סלע ביצע סדרת שגיאות ברגע הקריטי במשחק, ואבדן ניצל את זה כדי לנצח 1:7 בשובר השוויון, ולהשלים ניצחון במשחק כולו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully