וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן: "אנחנו משחקים על המגרש, לא הקהל"

15.2.2012 / 11:49

קלמי סבן יודע שהלחץ מהיציע הוא לא תירוץ ליכולת של מכבי ת”א: ”צריכים לקחת את עצמנו בידיים ולקוות שהקהל יהיה איתנו”

מכבי תל אביב מקווה לצאת מהמשבר שפוקד אותה, ואחרי ההפסד לבני יהודה בשבת, במשחק שלווה בלא מעט קללות מצד הקהל, יצאו היום (רביעי) מספר שחקנים לביקור בשני בתי ספר יסודיים בחולון כחלק משיתוף הפעולה של המועדון עם פרויקט 'זוזו-מפעילים את הגוף', שמעודד פעילות גופנית בקרב בני הנוער.

בבית ספר בן צבי ביקרו יואב זיו, דור מיכה ועומר ורד, ולבית ספר וייצמן הגיעו קלמי סבן, אלי זיזוב וגל אלברמן. השחקנים שוחחו עם תלמידים, הסבירו להם את חשיבות הפעילות הגופנית, וסיפרו להם גם חוויות מהילדות שלהם. בנוסף, השחקנים נטלו חלק במשחק ראווה נגד קבוצות תלמידים.

קלמי סבן התייחס לחשיבות הנושא, ואמר: "עברו שבועיים מאז שאנחנו מקבלים כפיים במקום קללות, מאז הניצחון האחרון, אבל באופן רציני יותר זה מאוד חשוב שהגענו כדי להיפגש עם הילדים ומדובר בפרויקט חשוב של משרד החינוך. הילדים יושבים כיום מקובעים מול המחשב עם הפלייסטיישן והמשחקים האחרים במקום לרדת למטה ולעשות פעילות גופנית".

אחד הילדים שאל את סבן, אלברמן וזיזוב מי השחקן הכי אהוד בקבוצה, והמגן ענה בחיוך: "לפי יום שישי האחרון, אין ספק שזה גל אלברמן". סבן התייחס גם למצבה של הקבוצה, ואמר: "זו תקופה לא קלה, גם מבחינת הכדורגל שאנחנו מציגים וגם מבחינת הקהל. מבחינתנו, זה רק להתחיל לנצח, ולא שום דבר אחר. יש לנו משחק מאוד חשוב ביום שני נגד בית"ר ירושלים. זה אחד המשחקים החשובים שלנו העונה. אני מקווה שנעלה כמו שצריך וניקח את הנקודות כי הגיע הזמן שננצח".

סבן גם נשאל כיצד גורמים לילדים שמעודדים אותם בבית הספר לתמוך גם בקבוצה, והשיב: "קשה לענות על השאלה הזו עכשיו. אנחנו השחקנים יושבים בינינו לבין עצמנו כמעט כל יום ומדברים על המצב. רק אנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה כי הקהל לא משחק, אנחנו הם אלה שמשחקים על המגרש. מה שקורה בינינו בחדר ההלבשה יישאר אצלנו בחדר ההלבשה, ואנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים, להסתכל קדימה ולקוות שהקהל יהיה איתנו".

על חוסר תמיכת הקהל, אמר: "זה מפריע לנו ברמות גבוהות, לכל אחד מהשחקנים, אבל זה המצב כרגע ונצטרך להתמודד איתו. אנחנו שחקנים מספיק מקצוענים כדי לדעת ולהתמודד עם מצבים כאלה. למרות שזה מצב לא נעים ולא כיף, אנחנו מספיק חזקים".

יואב זיו שוחח גם הוא עם הילדים וסיפר על התקופה שבה שיחק בבית"ר ירושלים: "נהניתי מאוד מהתקופה שלי שם, אבל גם בבית"ר לא ניצחנו מההתחלה. אני מקווה ובטוח שאשחזר את ההישגים מבית"ר גם במכבי תל אביב". על מחאת האוהדים, הוסיף המגן לתקשורת: "אנחנו מבינים את הכאב של האוהדים ואת המחאה, לא התיימרתי לחנך אותם. מה שהיה לא בסדר אלו הפעולות האלימות, אני לא יכול להאשים קהל שלם".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully