וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקויסט: "זה הזמן שלנו להישאר יחד"

מאמן ריינג'רס מנסה להתאושש מהפחתת עשר הנקודות: "אין מקום לשליליות". מקול, ששיחק בקבוצה: "זה אתגר עבורם"

ריינג'רס התבשרה אתמול (שלישי) כי היא תצטרך להיפרד מעשר נקודות אחרי שהיא נכנסה להליך של פירוק בניסיון להציל את המועדון. הקבוצה המעוטרת בסקוטלנד דיווחה בימים האחרונים על חובות ענק, בין היתר של למעלה מ-75 מיליון ליש"ט לרשות המיסים, ובעקבות קיזוז הנקודות הזה, באופן מעשי היא יוצאת מהמירוץ לאליפות, לאחר שהפער מהמוליכה סלטיק צומח ל-14 נקודות.

בפני מנג'ר ריינגר'ס אלי מקויסט יעמוד כעת אתגר חדש להרים את הראש של השחקנים בעקבות המצב שנוצר, והיום סיפר יריבו, מאמן מאת'רוול סטיוארט מקול, ששיחק בריינג'רס: "מסתכלים על בחורים צעירים כמו אלן מקגרגור וסטיבן דייויס מטיילים במארי פארק וחושבים: 'לאן אנחנו מכוונים?'. הם הודחו משני הגביעים, מה שאומר שאין אפילו מקום לתקווה שהם יכולים לכוון לעבר גמר. זה אתגר גדול עבור אלי להוציא את המיטב מהבחורים לשאר העונה. יש אנשים מקצוענים במועדון ואפשר לקוות שהם יתמודדו עם המצב הבעייתי הזה".

מקויסט עצמו משדר מסר לפיו כל אנשי הקבוצה צריכים להיות חיוביים לנוכח המצב החדש, וסיפר: "אני מאוד חיובי. אני חייב להיות כזה וכולם צריכים להיות כך, אין מקום לשליליות. אי אפשר להתכחש לעובדות. דיברתי עם קרייג (וויט, הבעלים של ריינג'רס), עם הצוות המקצועי ועם השחקנים וכולנו מסכימים שאנחנו צריכים לעשות את המיטב כדי לקחת את המועדון קדימה. זה מה שיהיה ואני יכול להבטיח את זה לאוהדים".

המנג'ר המשיך וציין ש"השחקנים מקצוענים. יש לנו קבוצה נהדרת ומוכשרת והם נמצאים בבית, באימונים ועל המגרש, זה לא ישתנה. כמובן שיש אנשים שדואגים לעבודה שלהם ולרווחה שלהם, ואנחנו מעריכים זאת. כולם בדעה שאנחנו צריכים להישאר יחד כדי לקחת את המועדון הזה קדימה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully