וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמלה וקמפניארו זומנו לנבחרת ארגנטינה

קשרה של רומא ובלמה של נאפולי נכללים בסגל של סאבלה לקראת משחק הידידות נגד שוויץ. מקסי רודריגס חוזר לסגל

אלחנדרו סאבלה ממשיך בתהליך בניית נבחרת ארגנטינה, והיום (רביעי) החליט המאמן על סגל 18 השחקנים שייצאו למשחק הידידות נגד שוויץ שייערך בברן ב-29 בפברואר. מי שזכה לזימון שני לסגל הנבחרת הוא אריק לאמלה, קשרה הצעיר של רומא, כאשר עבור הוגו קמפניארו, הבלם בן ה-31 של נאפולי, זהו זימון בכורה. בהמשך צפויים גם שחקנים שמשחקים בארגנטינה להצטרף לסגל.

מקסי רודריגס, קשרה הוותיק של ליברפול שערך 41 הופעות בנבחרת, חוזר אליה אחרי שקיבל זימון מחודש. מי שייעדר מהסגל הוא כוכבה של פריס סן ז'רמן חאבייר פסטורה שעדיין מתאושש מפציעה, כשגם חלוצה של ליון ליסנדרו לופס נשאר בחוץ. מלבדו, גם מרטין דמיקליס, אבר באנגה, אסקיאל לאבצי וניקולאס בורדיסו לא קיבלו זימון. המשחק עצמו מול שוויץ יהווה הכנה להמשך טורניר מוקדמות הגביע העולמי.

הסגל המלא:

שוער: סרחיו רומרו (סמפדוריה)

שחקני הגנה: הוגו קמפניארו (נאפולי), דניאל דיאז (חטאפה), פדריקו פרננדס (נאפולי), אסקיאל גאראי (בנפיקה), לוסיאנו מונסון (ניס), מרקוס רוחו (ספרטק מוסקבה), פאבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי)

שחקני קישור: אנחל די מריה (ריאל מדריד), פרננדו גאגו (רומא), חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), אריק לאמלה (רומא), חוסה סוסה (מטאליסט חארקוב), מקסי רודריגס (ליברפול)

שחקני התקפה: סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), גונסאלו היגואין (ריאל מדריד), ליאונל מסי (ברצלונה), רודריגו פלאסיו (גנואה)

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully