וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמת השרון ניצחה את ארזים ר"ג בגביע

הקבוצה מליגת העל נעזרה ב-11 שערים של בארי סולומון כדי לנצח 27:39. נס ציונה גברה 25:43 על הפועל ראשל"צ 2

הסיבוב השלישי בגביע המדינה בכדוריד הושלם הערב (שלישי), כאשר רמת השרון ניצחה בחוץ את ארזים רמת גן 27:39. בארי סולומון סיים עם 11 שערים לזכות המנצחים, טלה דדה הבקיע שבעה, עומר לוסטיג שישה ורן עפרון עם חמישה. אצל המפסידים, דני צ'רבין סיים עם שבעה שערים, ויוני פיק וקובי אלבז עם ארבעה שערים כל אחד.

א.כ נס ציונה גברה בחוץ 25:43 על הפועל ראשון לציון 2. רועי ביטון סיים עם עשרה שערים לנס ציונה, ניב יסקולקה עם שמונה וגיל כרמין עם שבעה. בראשון לציון, עומרי קמחי סיים עם שישה שערים ואייל פרגסליך עם חמישה. קרית מוצקין עברה את הפועל קרית אונו/גני תקווה 29:32.

עוד קודם לכן, רחובות ניצחה את הפועל פתח תקוה 22:28, א.ס. סביון גברה על אס"א ת"א 2 22:37, מ.כ חולון הביסה את מכבי ארזים ר"ג 2 14:45, בני הרצליה ניצחה את קרייתים 14:28 ואשדוד ניצחה את מכבי פתח תקוה 30:34.

בסיבוב הרביעי (בימים ראשון ובשני הקרוב), ישוחקו ארבעה מפגשים על טהרת ליגת העל, בהם הדרבי של השרון בין רמת השרון לבני הרצליה, הדרבי של השפלה בין נס ציונה לרחובות, אשדוד תארח את סביון וחולון את קרית מוצקין. ארבע המנצחות יצטרפו ברבע הגמר בהגרלה למכבי והפועל ראשון לציון, אס"א ומכבי תל אביב.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully