וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "זה פנדל שני בלבד שאני מחמיץ בקריירה"

הקשר הישראלי של קאזאן מנסה להתגבר על ההחמצה מול אולימפיאקוס. ברדייב: "נאתכו ימשיך כבועט הפנדלים שלנו"

צפו בביברס נאתכו מחמיץ פנדל

שלב הנוקאאוט של הליגה האירופית החל היום (שלישי) עם משחקה של רובין קאזאן מול אולימפיאקוס, שהתארחה בקור הרוסי וניצחה 0:1. מי שקיבל הזדמנות לכבוש שער יקר הוא ביברס נאתכו, שהחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר בדקה ה-76. עוד קודם לכן, דויד פוסטר כבש את שער החוץ היקר ליוונים.

נאתכו סיפר בראיון שנערך עימו בתקשורת הרוסית על תחושותיו בעקבות ההחמצה: "בעטתי את הפנדל כפי שתכננתי. רציתי לשלוח אותו לפינה הימנית התחתונה, והכדור הלך לשם, אבל כנראה לא היה חזק מספיק. כל הכבוד לרוי קארול על כך שהצליח להדוף את הבעיטה, במיוחד לאור העובדה שהוא עלה לשחק שניות ספורות לפני כן. הוא ראוי לכל המחמאות".

הקשר הישראלי סיפר כי "זהו פנדל שני בלבד שאני מחמיץ בקריירה. הקודם היה בגמר גביע בישראל, אבל הייתי אז צעיר מאוד. צריך לדעת ללמוד לקח מכשלונות - לפעמים הם יותר מועילים מניצחונות. החטאות מהוות סיבה נוספת להמשיך ולהשתפר, ואני מתכוון לעשות כן".

קורבן ברדייב, מאמנה של קאזאן, הוסיף: "נאתכו הוא בועט הפנדלים הקבוע של הקבוצה. הוא ימשיך בתפקיד, ויבצע גם את הפנדל הבא של רובין. אולימפיאקוס הייתה טובה מאיתנו מבחינת תנועה, ורואים שזו קבוצה שנמצאת בכושר, בעוד אנחנו רק חוזרים מהפגרה הארוכה. המאבק לא הוכרע, והשחקנים אמרו בחדר ההלבשה שייתנו פייט טוב בגומלין".

נאתכו החמיץ פנדל, קאזאן הפסידה 1:0 לאולימפיאקוס

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully