וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן אזולאי צפוי לעזוב את הקבוצה

14.2.2012 / 20:42

טלסניקוב ישמש כעוזרו של אלי כהן, לאזולאי יוצע תפקיד בנוער. אוהדים הפגינו מול ביתו של קורנפיין ודרשו את התפטרותו

כחלק מההצטרפות של אלי כהן לבית"ר ירושלים, מעוניין המאמן בצוות משלו, ובמהלך השבוע אמור להצטרף לאימונים ז'אן טלסניקוב שישמש כעוזר המאמן עד לתום העונה. טלסניקוב שיחק בבית"ר ירושלים בין השנים 1997-2003 (עם עונה אחת בדנאדי יונייטד באמצע) וזכה עימה בשתי אליפויות רצופות ב-97 וב-98 כשהוא אף אימן במחלקת הנוער של המועדון לפני מספר שנים. טלסניקוב שימש לאחרונה כמאמן מנטאלי וקואצ'ר של שחקנים צעירים והוא צפוי למלא משבצת דומה גם בבית"ר ירושלים.

מי שלא צפוי להמשיך בעקבות השינויים הוא חנן אזולאי. לאזולאי הוצע להיות חלק מהצוות המקצועי ולעבוד עם חלק משחקני הסגל שאינם מתלבשים וזוכים לדקות משחק אך אזולאי לא מעוניין בשלב זה להיות צלע שלישית ונוטה כרגע שלא לקבל עליו את התפקיד. בקבוצה יציעו תפקיד לאזולאי במחלקת הנוער.

אחר הצהריים העביר אלי כהן את האימון השני שלו בבית"ר ירושלים. השחקנים מאוד מתוחים ודרוכים. "הרבה שחקנים כאן במתח", סיפרו כמה מהם. "מאמן חדש תמיד מביא איתו את זה, מה גם שחלק מפחדים בכלל לאבד את המקום בסגל כי הוא רוצה לדלל אותו וחלק מפחדים שעכשיו הכל יכול להשתנות לרעה מבחינת הקרדיט שלהם אז זה טבעי. בסופו של דבר מתח זה דבר טוב לאימונים כי אף אחד לא מרשה לעצמו לא לתת הכל וכולם עובדים קשה".

אגב, כהן ישב אתמול עם איציק קורנפיין לסכם על חוזהו במלון "קראון פלאזה" בירושלים, אותו מלון בו סגר עם משה דדש את החתימה הראשונה שלו במועדון בקיץ של עונת 1995/6.

בתוך כך, כמה עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הערב והפגינו מול ביתו של קורנפיין, תוך שהם מקללים, מגדפים ודורשים את התפטרותו מהמועדון.

אימון בכורה לאלי כהן בבית"ר: "מרגישים את הלחץ"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully