וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור ברזל: שיאים אישיים לאיתמר לוי ואיגור בסוב

לוי קבע את התוצאה העשירית בארץ עם 16.85 מטר בהדסה נעורים. אנסטסיה מוצ'קייב קבעה 15.78 ושיפרה את שיאה

שלושת ההודפים הבכירים של ישראל בכדור ברזל, איתמר לוי, איגור בוב ואנסטסיה מוצ'קייב, שיפרו היום (שלישי) את שיאיהם האישיים. איתמר לוי, איגור בסוב ואנסטסיה מוצ'קייב שיפרו את שיאיהם האישיים בתחרות הזמנה שנערכה בהדסה נעורים.

לפני כחודש באליפות באר שבע הפתוחה, השלושה כבר הוכיחו שהם בכושר טוב, אך בתחרות שנערכה בשבת בהדר יוסף הם לא הצליחו לשפר את הישגיהם. בסוב מעמק חפר פתח מצוין עם 15.90 מטר בניסיון הראשון, תוצאה שהיוותה כבר שיפור של 6 סנטימטר לשיאו הקודם שנקבע לפני שלוש שנים. לוי ממכבי בני הנגב באר שבע קבע בניסיון הראשון שלו 16.67 מטר, עקף את בסוב ושיפר את שיאו הקודם מהשנה שעברה ב-23 סנטימטר.

בסוב שחזר מפציעה קשה שהשביתה אותו למעלה משנה קבע בניסיונו השני 16.35. הוא אמנם לא עקף את לוי, אבל שיפר שוב את שיאו, הפעם ב-45 סנטימטר נוספים. הניסיון השני של לוי לא היה מוצלח במיוחד (15.68). בסבב השלישי בסוב שיפר שוב את הישגו כשקבע 16.64 מטר והתקרב כדי 3 סנטימטר ללוי. בניסיון הרביעי ההודף מעמק חפר קבע 16.75 מטר, שיפר פעם רביעית את שיאו ועבר את לוי בשמונה סנטימטר. הדבר נתן ללוי זריקת עידוד, ובניסיון הרביעי שלו הוא שיפר את שיאו שוב, הפעם ב-18 סנטימטר כשקבע 16.85 מטר.

בסך הכל המקבץ המדהים של שניהם הסתכם בשיפור של 41 סנטימטר של לוי ולא פחות מ-91 סנטימטר של בסוב. התוצאה של לוי ממקמת אותו במקום העשירי בכל הזמנים בארץ וכהודף השישי בכל הזמנים. בסוב התמקם מייד אחריו במקום ה-11. השניים חלפו על פניהם של סרגיי לוקאשוק ו-ויטלי קוזמינצ'וק.

תחרות הנשים לא התאפיינה באותו מתח, אולם אנסטסיה מוצ'קייב, ללא מתחרות, קבעה 15.78 מטר ושיפרה את שיאה האישי שנקבע לפני שנה ב-26 סנטימטר. מוצ'קייב מבני הנגב באר שבע מתקרבת לאזור 16 המטרים, גבול אותו הצליחו רק צמד הסיווניות, ג'אן ואבלי לעבור. באותה תחרות קבעה יבגניה זבולוטני ממכבי תל אביב 54.92 מטר ביידוי פטיש.

עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully