וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חנוכי: "בגמר לא נוכל להוריד את הרגל מהדוושה"

14.2.2012 / 11:30

מכבי ראשון לציון חגגה את ההעפלה לגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב. קרופורד: "נצטרך לבוא מוכנים מאוד"

במכבי ראשון לציון חגגו אתמול (שני) את הניצחון הגדול על מ.כ הבקעה (71:78) שהחזיר את הקבוצה לגמר גביע המדינה לראשונה מאז עונת 1991/2, אז הפסידה בקרב על התואר להפועל גליל עליון. בקבוצה יצאו מעט מאוכזבים מהרבע האחרון במשחק מול הבקעה, בו איבדו יתרון של 15 הפרש עד לנקודה בלבד, אבל מעודדים מהיכולת בדקה האחרונה שהבטיחה את הניצחון. הכתומים יחזרו להתאמן היום (שלישי) באולמם הביתי, ומחר יערכו ביד אליהו את האימון המסכם.

"עשינו טעויות של ילדים, זה קרה לנו כבר כמה פעמים העונה שנתנו לקבוצה שממול לחזור, אבל ההבדל היחיד הוא שידענו לעשות את הפעולות הנכונות כדי להבטיח את הניצחון", אמר קפטן מכבי ראשון לציון, ניצן חנוכי, שעשוי להניף את הגביע ביום חמישי, "בחצי גמר גביע לא משנה אם משחקים מגעיל או לא, העיקר לעלות, זה הישג מטורף למועדון ולאוהדים שלנו שתומכים בנו כל השנה והביאו לפה 2,000 איש, הפנים לגמר. ברור שבגמר אין לנו פריבילגיה להוריד את הרגל מהדוושה. נצטרך להיות ביכולת מדהימה כדי לנצח".

מי שניצח את המשחק במהלך הגנתי מצוין בסיום הוא ג'ו קרופורד שקלע 17 נקודות והראה למה הוא אחד מהגארדים המובילים בליגת העל: "הבקעה החליפו הגנה, עבדו קשה, ולא היינו מוכנים לאזורית שלהם. במעמד כזה, קבוצות לא יתנו לך את המשחק בקלות, הם העלו את הרמה שלהם, ונלחמו בחזרה. במהלך האחרון ידעתי שפול דילייני ירוץ לקו הבסיס, דרווין קיצ'ן סגר אותו יפה, והוא היה חייב למסור, אז סגרתי את השחקן שעמד בפינה ולקחתי את הכדור. המשחק בגמר יהיה קשה, נצטרך לבוא מוכנים מאוד".

בראשון לציון חולמים על שחזור מעמד הגמר מלפני 20 שנה, אז הגיעו כ-5,000 אוהדים מעיר היין, אך יודעים שגם אם יצליחו להביא 3,000 צופים לגמר יהיה מדובר בהישג מכובד מאוד. אוהדי הקבוצה יישבו בשערים 9, 10 ו-11 ביד אליהו, ומחירי הכרטיסים נעים בין 45 שקלים ביציע בשער 11 ל-160 שקלים באולם בשער 9. הכרטיסים נמכרים במשרד הכרטיסים "הכרטיס" בראשון לציון.

צפו בניצחונה של ראשון לציון על מ.כ הבקעה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully