וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס: "רוצה לחזור למנצ'סטר סיטי, לא רוצה להתנצל"

הארגנטינאי של התכולים הגיב לבקשת ההתנצלות של מאנצ'יני וחשף: "כמעט הלכנו מכות אשתקד, הוא התייחס אליי כמו לכלב"

יממה לאחר שמנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני אמר שקרלוס טבס יחזור לסגל אם יתנצל, הגיב החלוץ הארגנטינאי לדברים. בראיון לפוקס ספורטס של אמריקה הלטינית אמר טבס כי ישמח לחזור לקבוצה אם מאנצ'יני יהיה מוכן לכך. "אם טעיתי, אתנצל, אבל אני באמת לא מאמין שעשיתי טעות. אם זה נכון שמאנצ'יני מוכן לקבל אותי בחזרה, כמובן שאשמח, אבל אם אלה דברים שנאמרו רק בשביל התקשורת, אז לא".

טבס הוסיף: "אני רוצה לחזור למנצ'סטר סיטי ולזכות באהדת הקהל מחדש. אנשים הפנו את גבם אלי, אבל זה טבעי. אני יודע מה אני צריך לעשות כדי לשנות את המצב". כזכור, טבס לא שיחק במנצ'סטר סיטי מאז סירובו למלא את הוראותיו של המנג'ר, שביקש ממנו להיכנס כמחליף במהלך משחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן אי שם בספטמבר.

טבס התייחס לאירוע ואמר: "התחממתי במהלך המחצית הראשונה ואז ירדתי לחדר ההלבשה והייתי מוכן למחצית השנייה. לא הבנתי למה אוהדי סיטי שרפו את החולצות שלי. זה כואב, אבל טבעי כי הם קראו הרבה דברים עלי. באותו משחק מאנצ'יני הכניס את נייג'ל דה יונג במקום אדין דז'קו וזה היה חילוף הגנתי.

"דז'קו התווכח עם מאנצ'יני, שהיה עצבני בגללו וביקש ממני להתחמם. לא סירבתי להיכנס, סירבתי להתחמם. לא הגיע לי היחס הזה מהקהל. הוא התייחס אליי כמו לכלב. כשהוא מדבר אליי בטון כזה, אמרתי לו 'לא, אני לא עולה למגרש'. זו הייתה אשמתו, אני הייתי רגוע. הוא אמר לי דברים נוראים".

הארגנטינאי התייחס ליחסיו עם מאנצ'יני ואמר: "בשנה שעברה כמעט הלכנו מכות. אחרי משחק בית מול ניוקאסל היינו קרובים להתקוטט בחדר ההלבשה, אבל שוחחנו יום לאחר מכן".

מאנצ'יני: "אם טבס יתנצל, הוא יחזור לקבוצה"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully