וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע: הגרנד פרי להתעמלות אמנותית ייערך בחולון

המחוזי פסק בעד עיריית חולון ונגד יו"ר איגוד ההתעמלות רענן ורשביאק, שפעל לביטול התחרות בעיר. הגרנד פרי ייערך במרץ

אחרי קשיים רבים, הוחלט היום (שני) כי ה"גרנד פרי", התחרות הבינלאומית להתעמלות אמנותית, תתקיים בתאריכים 23-24 במרץ בהיכל הספורט "קציר" בחולון, כך קבע הבוקר השופט אילן שילה, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בפתח תקוה. בכך קיבל בית המשפט את עתירתה האישית של עיריית חולון נגד יו"ר איגוד ההתעמלות בישראל רענן ורשביאק, אשר פעל לביטולה של התחרות בחולון השנה. יו"ר האיגוד גם כפר תחילה בזכותה של העיר חולון לארגן את תחרות הגרנד פרי באופן עצמאי, ודרש דרישות שונות כתנאי לקיומה של התחרות בחולון.

עו"ד אמיר רוזנברג, שייצג את עיריית חולון, טען כי ורשביאק פעל מאחורי גבם של ראש העיר, של שרת התרבות והספורט ושל הנהלת האיגוד וכל פעולותיו הינן בלתי חוקיות ופוגעות בעיר חולון, בתושביה ובספורט הישראלי כולו. משרד הספורט כתב לבית המשפט, כי הוא רואה בחומרה את המעשה שעשה ורשביאק והדגיש את החשיבות שמדינת ישראל רואה בקיום התחרות הבינלאומית בישראל. לאחר ששמע את הצדדים, השופט שילה המליץ לורשביאק ולאיגוד ההתעמלות להסכים לתביעת העירייה לקיום התחרות כפי שהיה בעשר השנים האחרונות ולהימנע מהצורך בקבלת החלטה לאור החומר שהוגש לבית המשפט. בעקבות ההמלצה הודיע האיגוד על הסכמתו לכך ללא שום תנאים.

מזה עשר שנים ברציפות העיר חולון מארחת את תחרויות הגרנד פרי להתעמלות אמנותית. מדי שנה מגיעות לתחרות בחולון כ-250 מתעמלות מהמובילות בעולם מ-22 מדינות, ביניהן אלופות עולם ואלופות אולימפיות. בסך הכל נערכות שמונה תחרויות גרנד פרי בערים גדולות בעולם, אשר מקבלות זיכיון לקיים את התחרות בתחומן מאיגוד הגרנד פרי העולמי וזאת על פי קריטריונים מחמירים של איכות התחרות, הפקתה, כמות הקהל ועוד. הגרנד פרי בחולון נחשב למוביל באיכותו מבין כל תחרויות הגרנד פרי בעולם.

ראש העיר מוטי ששון אמר: "בכל שנה משקיעה העירייה כמיליון שקל בתחרות הגרנד פרי הבינלאומית, אשר מביאה כבוד רב לעיר חולון ולארץ כולה. אני שמח שבית המשפט לא אפשר לעסקנים לפגוע בחגיגת הספורט היפה הזו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully