וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-1,000 רצים מחו"ל נרשמו למרתון ירושלים

מארגני מרתון ירושלים שיתקיים ב-16 למרץ בונים על 1,300 רצים, כאשר 600 מתוכם צפויים להשתתף במרחק המלא

בעיריית ירושלים הודיעו הבוקר (שני) על מספר חסר תקדים של 1,030 רצים שנרשמו למרתון ירושלים הבינלאומי שיתקיים ב-16 למרץ. ההערכה היא ש-1,300 רצים ישתתפו במרתון ירושלים, 600 מתוכם במרחק המלא ל-42.2 קילומטרים. הרצים במרתון הקרוב יגיעו מכל רחבי תבל, כאשר מספר הרצים הגדול ביותר מגיע מארצות הברית , אנגליה, צרפת, איטליה וגרמניה. לא פחות ממספר המשתתפים הזרים, יכול מרתון ירושלים להתגאות בעובדה שבמרתון הקרוב ישתתפו נציגים ממדינות שטרם שלחו רצים לישראל, מדובר במדינות מדרום אמריקה כמו ברזיל, ארגנטינה ופרו וכן במדינות המזרח הרחוק כמו סין, הונג קונג ואפילו אינדונזיה.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים: "ההיענות הגדולה של רצים מרחבי העולם להגיע למרתון ירושלים 2012 מעידה על עוצמתה ושמה של העיר ירושלים ברחבי העולם. אני מזמין את כל האנשים, בארץ ובעולם, לבוא למרתון ירושלים 2012 וליהנות מחוויה ספורטיבית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה של ירושלים".

מרתון ירושלים יחולק לארבעה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 4.2 ק"מ ומרוץ הקהילות למרחק של 800 מטר. מרתון ירושלים הוא ייחודי ביופיו ומאתגר בעליות והירידות המאפיינות אותו. לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

הרשמה למרתון ירושלים

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully