וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג סיים שני בתחרות חצי איש ברזל בפנמה

רוכב האופניים שניצח 7 פעמים בטור דה פראנס השתתף לראשונה בטריאתלון המפרך מתוך מטרה להתחרות ב"איירונמן"

לאנס ארמסטרונג, מי שזכה בעבר שבע פעמים בטור דה פראנס, רחוק מלנוח על זרי הדפנה. בימים אלה ארמסטרונג בונה על השתתפות בתחרות האיירונמן (איש הברזל) שתתקיים באוקטובר בהוואי. אתמול (ראשון) התחרה ארמסטרונג בן ה-40 בפעם הראשונה בתחרות חצי איש ברזל בפנמה. התחרות כוללת 1.9 קילומטר של שחיה, 90 קילומטרים של רכיבה על אופניים וריצת חצי מרתון (21.1 קילומטרים). ארמסטרונג סיים במקום השני בזמן של 3:50:55 שע', והפסיד לניו זילנדי ביוון דוקרטי.

דווקא בחלק של הרכיבה על האופניים ארמסטרונג הוביל בצוותא יחד עם דוקרטי, אבל מאוחר יותר הוא נכנע לו בריצה שסיימה את המירוץ. "זו הייתה חוויה חדשה עבורי", אמר בסיום המירוץ לאנס ארמסטרונג והוסיף: "לא ידעתי למה לצפות, לא ידעתי איך להיערך למירוץ הזה מבחינה אסטרטגית ופשוט ניצלתי את הקטע של הרכיבה".

ארמסטרונג צפוי להתחרות בעוד שלוש תחרויות חצי איש ברזל: טקסס באפריל, פלורידה במאי והוואי ביוני. ב-24 ליוני הוא יתחרה בתחרות איש ברזל מלאה בניס שבצרפת, וינסה להשיג שם כרטיס לאליפות העולם בהוואי. תחרות איש הברזל המלאה מורכבת מ-3.8 קילומטרים של שחיה, 180 קילומטרים של רכיבה על אופניים וריצת מרתון (42.2 קילומטרים).

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully