וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אחד מהמשחקים החשובים ביותר שלנו העונה"

13.2.2012 / 8:24

למרות המיקוד ביורוליג, בלו ומכבי ת"א לא מזלזלים לרגע בהפועל חולון (21:00, ערוץ 1): "רוצים להגיע לגמר הגביע"

מכבי תל אביב תפגוש הערב את הפועל חולון בחצי גמר המדינה (21:00, ערוץ 1) ובאימון המסכם של הצהובים אמש הדריכות הרבה ניכרה על פניהם של השחקנים. בקבוצה הבהירו לשחקנים כי מדובר על "משחק אחד" וביקשו להגיע באנרגיות גבוהות ולהציג אינטנסיביות בהגנה. בקבוצה קיימת דאגה רבה ממצבו של סופוקליס שחורציאניטיס, הסובל מכאבים בברכו ובשל כך גם נראה מעט מדוכדך.

דייויד בלו לא מקל ראש ביריבה: "חולון היא קבוצה טובה מאוד עם מאמנים טובים. אנחנו יודעים שזה אחד מהמשחקים החשובים ביותר שלנו העונה והמטרה היא לזכות בגביע. אחרי דחיית המשחק בליגה האדריאטית היה לנו זמן להתאושש ולהתכונן לחולון".

הפורוורד אף התייחס למשחק היורוליג האחרון נגד קאנטו ביום חמישי: "זה היה משחק אליו הגענו עם הגב לקיר. לא הרגשתי שהיה הרבה לחץ ואם היה, אמרתי לחברים לנשום עמוק ולהירגע. במחצית השנייה הצגנו הגנה טובה מאוד, והרבע השלישי היה אחד מהרבעים היותר טובים שאי פעם שיחקתי במכבי. קאנטו היא קבוצה טובה ולכן היה קשה במחצית הראשונה".

בקבוצה מרוצים מאוד מיכולתו של בלו ומתכוונים לפתוח עמו במו"מ על חוזה חדש בקרוב. כשנשאל השחקן לגבי יכולתו הטובה מול קאנטו, ענה בלו: "הרגשתי שהרגליים והגוף שלי מגיבים והרגשתי טוב. החברים שלי מצאו אותי במצבים נוחים לזריקה".

יוגב אוחיון: "זה משחק פיינל פור לכל דבר"

נבן ספאחיה בדרך החוצה מפנרבחצ'ה/אולקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully