וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ניצחה 0:3 את מכבי באר שבע

האורדונים לא התקשו בקרב הקצוות ויצרו יתרון שלוש נקודות בפסגה. 1:2 לאחי נצרת על נס ציונה, 1:1 בין הכח לכפר סבא

המחזור ה-23 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים שהציגו שוב את החלוצים המנוסים, שבליגה השנייה שווים נקודות. ליאור אסולין ואורן ניסים הובילו את הפועל רמת גן לניצחון 0:3 בחוץ על מכבי באר שבע וליצירת פער שלוש נקודות בפסגה, כשבמקביל אלנתן סלמי ומכבי אחי נצרת ניצחו 1:2 את סקציה נס ציונה ועלו למקום השלישי. הכח עמידר רמת גן והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1.

מכבי באר שבע - הפועל רמת גן 3:0

האורדונים ממשיכים במסלול הנכון לעבר חזרה מהירה לליגת העל, ובשלושת החודשים האחרונים שמטו נקודות בשני משחקים בלבד. הפועל רמת גן יצרה לעצמה יתרון בן שלוש נקודות בפסגה, כשליאור אסולין הבקיע בדקה ה-45 את שערו ה-12 העונה בליגה (רק שניים פחות ממלך השערים מוראד אבו ענזה) וסימן את הכיוון אליו הלך קרב הקצוות בווסרמיל. מכבי באר שבע לא מצאה את הדרך להשיג את השוויון, ספגה עוד פעמיים מאדריאן פרננדס (79) ואורן ניסים (89) ונותרה במקום האחרון עם 15 נקודות בלבד.

מכבי אחי נצרת - סקציה נס ציונה 1:2

כמו בכל המשחקים האחרונים שלה, אחי נצרת מחפה על הפסדי החוץ בעזרת ניצחונות ביתיים. אחרי שניצחה והפסידה לסירוגין, קיבלה הקבוצה של שמעון הדרי הזדמנות ליצור רצף עם משחק בית שני תוך שבוע, וטיפסה למקום השלישי בזכות הניצחון על נס ציונה. הסקציה כבשה שער אחד ולא ניצחה בארבעת משחקי החוץ הקודמים שלה, והפעם נקלעה לפיגור בדקה ה-34 משער של אלנתן סלמי, שחקן נס ציונה בעונה שעברה, שחגג את ה-10 שלו העונה. למרות הרחקתו של דור אלקבץ בדקה ה-68, יחיאל צגאי איזן בפנדל בדקה ה-79 עבור נס ציונה, אבל אלירן חודדה השאיר את הנקודות בבית עם שער ניצחון ארבע דקות לסיום, אחרי שסרג' איילי הורחק משורות המארחים.

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1

הירוקים איבדו הזדמנות טובה לצמצם פערים מהמקום השישי המוליך לפלייאוף העליון. הכח עמידר רמת גן, שלא ניצחה את כפר סבא בווינטר מאז פברואר 2011, נקלעה לפיגור בדקה ה-41, כשרן יצחק הבקיע את השביעי שלו במדים הירוקים (החמישי בליגה) מאז הגיע מעירוני רמת השרון לפני חמישה מחזורים. המארחים ניסו לחלץ לפחות נקודה במחצית השנייה, והשיגו את מבוקשם עם שער שוויון של טל שמעיה בדקה ה-70.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully