וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג סיימה ב-0:0 עם נירנברג

העולה החדשה התקרבה לקו האדום עם תיקו שלישי רצוף. אלמוג כהן השלים 90 דקות וספג צהוב. המבורג ניצחה את קלן 0:1

אחרי הרבה מאוד שערים וכמה סיפורים מעניינים ומוזרים, ננעל הערב (ראשון) המחזור ה-21 בבונדסליגה עם שני משחקים. במשחק הראשון של היום סיימה אוגסבורג ב-0:0 ביתי מול נירנברג של אלמוג כהן, שהשלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב. לאחר מכן המשיכה המבורג את המומנטום המוצלח בו היא מצויה, כשגברה 0:1 על קלן.

אוגסבורג - נירנברג 0:0

העולה החדשה סגרה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד ולמעשה תיקו שלישי ברציפות, 0:0 ביתי מול נירנברג, שמחזיר אותה מעט למאבקי התחתית. אוגסבורג נמצאת במקום ה-17 והלפני אחרון עם 18 נקודות, שתיים מתחת לקו האדום. מנגד, אלמוג כהן רשם 90 דקות מלאות וספג כרטיס צהוב וגם הקבוצה של דיטר הקינג עצרה רצף שלילי של שני הפסדים ברציפות עם תיקו שמשפר את מאזנה ל-22 נקודות, אבל היא עדיין במקום ה-14.

קלן - המבורג 1:0

כנראה שהחמישיה שחטפה מדורטמונד היתה הסטירה שהמבורג היתה צריכה כדי להפוך את עורה. מאז גברה קבוצתו של תורסטן פינק על הרטה ברלין, סיימה בתיקו ביתי עם באיירן מינכן, והערב השיגה שלוש נקודות חשובות שסייעו לה לברוח מהתחתית ולראות בימים בהירים במיוחד את החלק העליון של הטבלה. אחרי 88 דקות עקרות הגיע פאולו גררו, וסיים מבצע קבוצתי מצוין כשהקפיץ באמנות מעל מיכאל רנסינג, כדי לקבוע את תוצאת המשחק מזווית קשה.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully