וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הפסידה 1:0 לנובארה

הנראזורי ממשיכים לצלול, והפסידו לנועלת הטבלה בבית משער של קראצ'ולו. רדובאנוביץ' הורחק. קטאניה הביסה 0:4 את גנואה

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) בעצלתיים, כששניים מהמשחקים: בולוניה - יובנטוס ופארמה - פיורנטינה נדחו בגלל מזג האוויר הסוער. למרות זאת, קיבלנו הפתעה אחת גדולה כשאינטר הפסידה בבית 1:0 לנובארה הקטנה והתרחקה עוד קצת מהצמרת. קטאניה הביסה 0:4 את גנואה ואטאלנטה סיימה ב-0:0 ביתי מול לצ'ה.

אינטר - נובארה 1:0

מה יהיה עם הנראזורי? מי שחשב שאחרי הניצחון בדרבי על מילאן ואחרי זה על לאציו תצא אינטר לדרך חדשה התבדה בגדול. אינטר ספגה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, ואולי המשפיל מכולם עם 1:0 ביתי מול נובארה הקטנה. קלאודיו ראניירי אולי יתנחם בכך שאחרי שתי רביעיות רצופות, הקבוצה שלו ספגה שער אחד בלבד? מצד שני, זה היה נגד נועלת הטבלה.

אנדראה קראצ'ולו הדהים את הסן סירו בדקה ה-56 לאחר שקיבל מסירת עומק מצוינת מג'דה, הטעה את השומר שלו ובעט עם הרבה קלאסה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. נובארה אפילו נותרה ב-10 שחקנים לאחר שאיבן רדובאנוביץ' ספג צהוב שני בדקה ה-80, אך גם זה לא הציל את אינטר האומללה מהפסד בית מביך במיוחד. אינטר במקום החמישי עם 36 נקודות בלבד אחרי 23 מחזורים.

קטאניה - גנואה 0:4

הסיציליאנים הגיעו למשחק אחרי חמישה משחקים ברציפות והצליחו לצאת מהתקופה הקשה בגדול, עם 0:4 ענק על גנואה, לה זה היה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות ברציפות. פרנצ'סקו לודי כבש ראשון בפנדל בדקה השביעית, פאבלו באריינטוס הוסיף צמד (49 ו-52) וגונסאלו ברחסיו השלים בדקה ה-62.

משחק נוסף:

אטאלנטה - לצ'ה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully