וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את אסטון וילה

שער של ג'וליאן לסקוט בדקה ה-63 סידר לסיטיזנס ניצחון יקר, שהגדיל את הפער בפסגה ל-2 נקודות. וולבס-ווסט ברומיץ' 5:1

המחזור ה-25 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במפגש המרכזי הצליחה מנצ'סטר סיטי להשיג ניצחון חוץ חשוב במיוחד עם 0:1 קטן-גדול על אסטון וילה בווילה פארק. עוד לפני כן, הצליחה ווסט ברומיץ' להביס 1:5 בחוץ את וולבס ולסבך את הקבוצה של מיק מקארתי בתחתית.

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 1:0

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני פירקה עוד מכשול משמעותי בדרך אולי לאליפות, וזהו מכשול וילה פארק. מנצ'סטר סיטי ניצחה פעם שנייה ברציפות, 0:1 את אסטון וילה בחוץ בזכות שער של ג'וליאן לסקוט בדקה ה-63, והגדילה את הפער מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות. אגב, טוטנהאם נמצאת מרחק שבע נקודות. לסיטי זה היה ניצחון החוץ השני בשלושת החודשים האחרונים.

סיטי שלטה במשחק מהדקות הראשונות והגיעה להרבה הזדמנויות כבר במחצית הראשונה, אך פשוט לא הצליחה להכניע את שוערה לשעבר שיי גיבן וההגנה שלו וירדה עם 0:0 לחדרי ההלבשה. אך הקבוצה מאיסטלנדס לא התייאשה והמשיכה במשחק הסבלני שלה גם במחצית השנייה. זה השתלם לה בגדול בדקה ה-63 כשקרן הגיעה לגארת בארי, שהוריד עם נגיחה מצוינת לעברו של ג'וליאן לסקוט, והבלם האנגלי בעט מקרוב פנימה את ה-0:1 היקר. בדקה ה-90 הייתה הקבוצה הביתית קרובה להשוות כשדארן בנט בעט כדור מצוין מקרוב, אך ג'ו הארט הנהדר הדף והציל לקבוצה שלו שתי נקודות יקרות מאוד.

וולבס - ווסט ברומיץ' 5:1

כנראה שהניצחון 1:2 בחוץ על קווינס פארק ריינג'רס בשבוע שעבר, שהיה הראשון אחרי תשעה משחקים, לא הוציא את וולבס מהמצב הקשה בו היא נמצאת. הקבוצה של מיק מקארתי הובסה 5:1 בבית על ידי ווסט ברומיץ', לאחר שבמחצית היה כבר 1:1.

פטר אודומווינגי כבש שלושער נהדר לקבוצה של רוי הודג'סון בדקות ה-35, 78 ו-88. יונאס אולסון כבש בדקה ה-65 וקית' אנדרוז כבש בדקה ה-86. סטיבן פלטשר המצוין הצליח לאזן באופן זמני אי שם בדקה ה-45. אך זה היה נחמת עניים בלבד. ווסט ברומיץ' עלתה למקום ה-14 עם 29 נקודות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully