וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש ובישל בניצחון של ברוז'

הקשר סיפק הצגה גדולה ב-1:3 המרשים של קבוצתו על גנט. שער לגילי ורמוט בבכורה, דה חראפשחאפ הפסידה 4:1 לפ.ס.וו

ליאור רפאלוב המשיך הערב (ראשון) את התקופה הנהדרת שלו במדי קלאב ברוז', כשכבש ובישל בניצחון הגדול 1:3 על גנט. התצוגה הנהדרת של רפאלוב, שבמאזנו כעת חמישה שערים וארבעה בישולים ב-21 משחקים, סייעה לברוז' לחלוף על פני גנט ולתפוס את המקום השני, כשהיא רחוקה שבע נקודות מאנדרלכט המוליכה.

הקשר הישראלי עשה מה שהוא רוצה על המגרש, חגג באגף שמאל והטריד את הגנת המארחים גם כשעבר לאמצע. בדקה ה-14 מהלך כל-ספרדי הסתיים עם הראשון של קלאב ברוז', כאשר ויקטור ואסקס הגביה כדור חופשי מצד ימין וג'ורדי המשיך פנימה. שתי דקות במחצית השנייה הגיע רגע נהדר של רפאלוב, שהיתל במגנים וסיים את המבצע ברשת עם שערו החמישי העונה. בדקה ה-59 רפאלוב פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב, אותו המשיך פנימה ג'וזף אקפלה מעמדת נבדל. השער אושר, גנט הצליחה רק לצמק עם כדור חופשי של יספר יורגנסן בדקה ה-87 ובסיום 1:3 לקלאב ברוז'. רפאלוב הוחלף בדקה האחרונה כדי לקבל את התשואות.

גילי ורמוט רשם היום פתיחה מתוקה-מרירה לקריירה שלו בליגה ההולנדית. הקשר הישראלי פתח בהרכב דה חראפסחאפ וכבש, אבל קבוצתו הובסה 4:1 על ידי פ.ס.וו איינדהובן החזקה. האמת, התוצאה משקפת היטב את הפערים בין מוליכת הטבלה לנועלת הטבלה, אבל לוורמוט וחבריו החדשים צפויה עוד לא מעט עבודה במאבקי ההישרדות.

המחצית הראשונה הייתה חד צדדית לחלוטין. כבר אחרי שמונה דקות העלה דריס מרטנס הבגלי את המארחים ליתרון מפנדל שלא היה. אולה טויבונן ניצל טעות של שוער דה חראפסחאפ ונגח את השני בדקה ה-26. טים מטאבז' הסלובני כבש מתוך הרחבה את השלישי כעבור שלוש דקות וג'רמיין לנס חתם בדקה ה-43 אחרי מבצע קבוצתי נאה. פ.ס.וו הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-52 הגיע הרגע הגדול של ורמוט. הקשר השתלט על כדור שניתז מהקורה וגלגל פנימה מול שער חשוף. ורמוט (שבחצי העונה בקייזרסלאוטרן שיחק 44 דקות במצטבר) הוחלף בדקה ה-67 וקבוצתו נותרה שקועה במקום האחרון עם משחק חסר.

* רוני לוי ואנורתוזיס רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון וללא שער זכות, עם הפסד ביתי 1:0 במשחק הצמרת מול א.א.ל לימסול. הצרפתי וינסנט לבאן החמיץ פנדל לאנורתוזיס בדקה ה-23, שנענשה שש דקות לסיום מראשו של דוסה ג'וניור הפורטוגלי. א.א.ל עלתה לפסגה בעקבות הניצחון והיא מקדימה בנקודה את אפואל ואומוניה. אנורתוזיס רביעית במרחק חמש נקודות.

* רועי בקל שיחק 86 דקות בניצחון החוץ החשוב של אלקי לרנקה 1:2 על המדורגת לפני אחרונה אנאגניסי. שלוש הנקודות סייעו לאלקי להתרחק עוד יותר מהפלייאוף התחתון, כשהיא במקום השביעי עם 27 נקודות.

* רמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל בהפסד הביתי 2:1 של סטנדרד ליאז' למוליכה אנדלרכט. מוחמד צ'יטה כבש למארחים בפנדל (9), לפני שרולנד יוהאש איזן (76) ודיומרסי מ'בוקאני כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. סטנדרד נותרה רביעית והיא במרחק 12 נקודות מאנדלרכט.

(עדכון ראשון: 17:22)

צפו בתקציר המשחק ובשער של ורמוט

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully