וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז: אנג'ליק קרבר זכתה בטורניר

הגרמניה בת ה-24 ניצחה 6:7 (3), 7:5, 3:6 את מריון ברטולי וזכתה בתואר ראשון בקריירה. האנטוחובה זכתה בפטאיה

אנג'ליק קרבר רשמה הערב (ראשון) היסטוריה מבחינה אישית, כשזכתה בטורניר פריז (סך פרסים: 637 אלף דולר) היוקרתי. הגרמניה, המדורגת במקום ה-27 בעולם ופרצה רק בשנה שעברה כשהגיעה לחצי גמר אליפות ארצות הברית, הצליחה לנצח את הפייבוריטית של הקהל המקומי מריון ברטולי (7) 6:7 (3), 7:5, 3:6 אחרי קרב איתנים של שעתיים ו-40 דקות.

הגרמניה בת ה-24 מברמן הצליחה להשיג שתי שבירות כבר במערכה הראשונה, אך גם נשברה פעמיים בשתי נקודות שבירה בלבד. בשובר השוויון הצליחה קרבר להתעלות, לגלות הרבה שקט נפשי וקור רוח מול הצרפתיה המנוסה וניצחה 3:7 בדרך ל-6:7 במערכה הראשונה. גם במערכה השנייה הצליחה הגרמניה להתעלות והובילה כבר 2:5, אך ברטולי הצליחה לבצע קאמבק נוסף בטורניר המצוין הזה וניצחה במערכה 5:7. המערכה השלישית כבר הייתה חד צדדית ובסיומה הצליחה קרבר לנצח 3:6.

האנטוחובה זכתה בפטאיה

דניאלה האנטוחובה הסלובקית הגנה על תוארה בפטאיה לאחר 7:6 (4), 3:6, 3:6 על מריה קירילנקו הרוסיה. המדורגת שלישית בטורניר ו-20 בעולם הצליחה לזכות בתואר החמישי בקריירה שלה לאחר קרב אדיר של שלוש שעות ו-14 דקות. להאנטוחובה זהו תואר ראשון מאז התואר בתאילנד בשנה שעברה. הסלובקית הצליחה לחבוט שישה אייסים מול שלושה של הרוסיה ולשבור אותה חמש פעמים מ-16 הזדמנויות, בעוד היא נשברה פעמיים מתוך שש הזדמנויות.

המערכה הראשונה הייתה שקולה מאוד, כשהאנטוחובה מצליחה לשבור פעם אחת משבע הזדמנויות ונשברה פעם אחת בעצמה מתוך נקודת שבירה אחת. המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית, כשהאנטוחובה מצילה שלוש נקודות שבירה ושוברת מנגד פעמיים בדרך ל-3:6. גם המערכה השלישית התאפיינה בשליטה של הסלובקית, שהשיגה שתי שבירות ונשברה פעם אחת בלבד כששגיאה כפולה של הרוסיה מכריעה את המשחק ואת התחרות כולה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully