וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר לביא: "עברתי תקופה לא פשוטה"

12.2.2012 / 12:57

קשר אשדוד חגג שער שני תוך ארבעה ימים ואמר: "כיף שזה קורה אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי. חשוב שנהנינו מהמשחק"

מ.ס. אשדוד קטעה רצף של שלושה משחקי בית ללא נצחון, לאחר שהצליחה לגבור 2:3 במגרשה על הפועל חיפה מהתחתית. השחקנים של יוסי מזרחי הציגו את אחד המשחקים הטובים העונה ואלמלא החמצות מסמרות שיער, בעיקר של רוג'רס קולה וגדי קינדה, יכולה היתה התוצאה להיות גבוהה בהרבה. שביעות רצון גדולה נרשמה מהעובדה שהקשר הצעיר ניר ביטון חזר לעצמו אחרי מספר שבועות בהם הציג יכולת פושרת ובשבת נראה מצוין עם שער מרהיב שכבש ובישול יפה לעופר ורטה. ביטון לקח על עצמו את מלאכת ניהול המשחק ונכנס בצורה מושלמת לנעליו של הקשר דוד רביבו שנעדר בשל פציעה.

שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא הקשר הצעיר אמיר לביא שפתח בהרכב וכבש את השער השלישי בבעיטה חופשית נהדרת, בדיוק כפי שעשה במשחק הגביע בשבוע שעבר נגד הפועל פתח תקוה. "קיבלתי החלטה תוך כדי הבעיטה כי הוא (קאלה דרשלר, ר"ב) עמד קצת לא במקום", אמר לביא הצעיר בסיום המשחק. "אמרתי לעצמי שאנסה להפתיע אותו ואני שמח שזה נכנס. בכלל, אני מאוד שמח להבקיע שער שני בשבוע וזה מאוד כיף, במיוחד שזה קורה אחרי תקופה שלא שיחקתי". הוסיף הקשר.

לביא שמיעט לשחק במהלך העונה הנוכחית סיפר קצת על מה שעבר עליו: "היה קשה כי עברתי תקופה לא פשוטה, במהלכה אבא שלי נפטר וגם נפצעתי לתקופה ארוכה. עכשיו אני שמח, כי כל עוד אני משחק ומבקיע אני שמח. זו מחמאה גדולה בשבילי שמילאתי את תפקידו של דוד כראוי כי הוא שחקן ענק שכל קבוצה בארץ תרצה אותו".

הקשר סיכם: "אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כמו אתמול ואם נעשה את זה אני מבטיח שיהיה טוב. כל הקבוצה נלחמה וכל שחקן עבד בשביל השני. הבקענו שערים יפים והכי חשוב שנהנינו מהמשחק".

צפו ב-2:3 של אשדוד על הפועל חיפה

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully