וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "המצב של מכבי תל אביב רע מאוד"

11.2.2012 / 21:21

עוד הפסד לצהובים. הקשר: "לא קל לשחק עם שריקות בוז". אוהדים חיכו מחוץ לחדר ההלבשה, השחקנים יצאו עם מאבטחים

מכבי תל אביב המשיכה לשקוע גם הערב (שבת) עם הפסד 1:0 לבני יהודה. הצהובים שהודחו באמצע השבוע מגביע המדינה עם הפסד מביך להפועל ירושלים נכנעו לשער מוקדם של דינו אנדלובו בדקה ה-12, והרתיחו את הקהל הצהוב עם עוד תצוגה חלשה במיוחד. האוהדים הניפו שלטים בגנות השחקנים, שרקו לעברם בוז צורם בעלייה למגרש וגידפו במיוחד את יואב זיו והאריס מדוניאנין שעלה במפתיע מהספסל במחצית השנייה.

ניר לוין: "משהו לא טוב עובר עלינו"

אוהדי מכבי תל אביב הזועמים, שמחו נגד קבוצתם לאורך כל המשחק, המתינו מחוץ ליציאה מחדר ההלבשה וקיללו את השחקנים.

המאמן המפסיד ניר לוין אמר בסיום: "לא נעים לשמוע את שריקות הבוז והקריאות, אבל זו המציאות וצריך לדעת לתפקד במצב כזה. אמנם הקריאות לא עזרו, אני לא יודע כמה הן הפריעו. הדברים שלא עבדו היום אלה דברים שחוזרים על עצמם. אנחנו מחמיצים הרבה ואלה דברים שהיו גם לפני ששרקו לנו בוז".

לוין נשאל מדוע הכניס למשחק את האריס מדוניאנין, שהתבטא לאחרונה על רצונו לעזוב, והשיב: "ברגע שהוחלט שהוא לא עוזב, הוא שחקן מהסגל. הוא נכנס כדי לנסות להשיג שליטה במרכז השדה וזהו".

על המשבר בו נמצאת מכבי הוסיף לוין: "לא צריך להיות פרופסור גדול כדי להבין שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה. אני לא היסטוריון ומאמין שיש הרבה אנשים בתקשורת שיעשו את העבודה ויגידו אם זה רגע השפל הכי גדול בשנים האחרונות".

על ההחלטה שלו לבוא ולאמן את הקבוצה אמר לוין: "אני עדיין מכהן כראש מחלקת הנוער ולא מתחרט שהגעתי הנה. כל עוד אני פה, אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה תיראה טוב יותר".

גל אלברמן הוסיף בסיום המשחק: "קשה לשחק כשקוראים בוז כל המשחק, אבל ידענו שזה מה שיהיה. זה הפריע לחלק מהשחקנים, אבל אני מקווה שזו הפעם האחרונה שזה יקרה. אני באופן אישי חושב שאפשר להבין את האוהדים. צריך להבין שגם לשחקנים לא פשוט. מי שחושב שהדברים עוברים לידינו טועה. רוב השחקנים מתוסכלים ובאים עם זה למגרש. הקריאות האלה פוגעות בשחקנים".

הקשר הוסיף: "עובדתית, המצב שלנו הוא רע מאוד ורחוק ממה שרצינו שהוא יהיה. רצינו להתרכז רק במשחק הזה ולנצח, אבל לצערי לא הצלחנו. התחושות בחדר ההלבשה לא טובות ושחקנים יצטרכו להרים את עצמם כי יש עוד הרבה משחקים עד לסיום העונה. אני לא יודע אם יש דרך בה נוכל להחזיר לאוהדים שלנו את שמחת החיים. אבל אנחנו בינתיים מאכזבים אותם שבוע אחרי שבוע. חשוב שהאוהדים יבינו שכולנו באותה הסירה".

כמה עשרות אוהדים המתינו לשחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה וצעקו להם: "אין לכם כבוד, אתם בושה וחרפה, זבלים, תורדיו להם במשכורת". מרבית השחקנים יצאו מלווים עד לרכביהם באנשי אבטחה ושוטרים. יואב זיו יצא מלווה במספר מאבטחים, אבל התעקש לעמוד מול האוהדים ולדבר איתם. בין שאר הדברים אמר זיו: "כואב לי הלב, גם אני כואב את המצב הזה. אני בא כל משחק ומנסה לתת את התחת ואנחנו עושים הכל בשביל הקבוצה. גם היום שחקנים נלחמו, יכול להיות שבחלק מהפעמים זה לא עובד. לא יכול להיות שאני מקבל כדור ומהדקה הראשונה חוטף שריקות בוז וקללות. לא יכולתי לגעת בכדור היום". האוהדים צעקו לו: "לא מגיע לך ללבוש את החולצה". גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס קיבל ליווי משלושה מאבטחים בדרכו מיציע הכבוד לחדר ההלבשה ולאחר מכן גם למכוניתו.

אבוקסיס: "יודע שאני עושה עבודה טובה"

בבני יהודה היו מרוצים מעוד ניצחון. הזהובים הפסידו רק פעם אחת ב-11 משחקי הליגה האחרונים, התבססו במקום החמישי ועכשיו הם גם יכולים לקוות להגיע לאירופה.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "לא משחק גדול שלנו, אבל בחצי השעה הראשונה שיחקנו מצוין וגם הנענו את הכדור טוב מאוד. יכולנו להוביל 0:2 לפחות, אבל אני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים על משחק הקרבה גדול ומגיע להם שאפו גדול. היו לנו משחקים טובים יותר בהם הפסדנו ואלה נקודות יקרות מאוד".

אבוקסיס סירב להתייחס לבעיות במכבי תל אביב והרחיב על יחסיו עם הקהל של בני יהודה: "אני לא רוצה להיכנס לבעיות של מכבי תל אביב. כמובן שיש שם כעס על מה שהולך בקבוצה. גם אצלנו יש צרות ובעיות עם האוהדים. הקהל צודק. אחרי שזכינו חמש שנים ברציפות באליפות ועכשיו אנחנו רק מקום חמישי, אין לי מה להגיד חוץ מזה שהם צודקים. אני ישן טוב בלילה ויודע שאני עושה עבודה טובה בבני יהודה. אני מנסה להבין ולא יכול להבין מה הם רוצים. אני מניח שלחלק מהם יש משהו אישי נגדי, אולי זה שבאתי מהפועל תל אביב מפריע לכמה מהם. ביני לבין משה דמאיו הכל בסדר".

דינו אנדלובו הוסיף: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. ההדחה מהגביע לא שינתה לנו, מבחינתנו הליגה והגביע הם שני דברים שונים".

מדחי לדחי: מכבי תל אביב הפסידה לבני יהודה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully