וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לרועי דיין בניצחון בירסחוט

החלוץ כבש פעמיים ב-2:3 על סנט טרוידן. 90 דקות לשפונגין ובן דיין בהפסד אומוניה, הפסד גם לקלינגר, מחצית לאליניב ברדה

אומוניה ניקוסיה, קבוצתם של יובל שפונגין ודדי בן דיין, קיוותה להגדיל היום (שבת) את הפער בראשות הטבלה מאפואל ניקוסיה, אבל המוליכה של הליגה הקפריסאית הפסידה 2:1 לא.א.ק לרנקה. שני הישראלים השלימו 90 דקות בהפסד. את שני השערים במשחק הבקיע מילאן מרדקוביץ' בדקות 45 ו-58, כשבדקה האחרונה הצליח וורו סלאטיץ השוויצרי לצמק.

אחרי שניצחה את לרנקה במחזור הקודם, פראלימני, קבוצתו של ניר קלינגר, נוצחה 2:0 על ידי אולימפיאקוס ניקוסיה, ובעקבות ההפסד הקבוצה של המאמן הישראלי ממשיכה להסתבך בתחתית כשכעת היא עם מאזן של שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

עידן שדה, שהבקיע שער לפני שבועיים, שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח להשפיע על התוצאה. עמנואל קנמונייה כבש את השער הראשון (19) ופיליפ אוניימה הניגרי חתם את התוצאה (51).

* בבלגיה, רועי דיין שבר את בצורת הכיבושים שלו בליגה עם צמד שהעניק לבירסחוט ניצחון 2:3 על סנט טרוידן. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות וכבש פעמיים (49, 62), דור מלול לא שיחק. אליניב ברדה פתח בהרכב גנק, אבל הוחלף במחצית במשחק ההפסד 1:0 ללוקרן, לירוי צעירי שוב לא שיחק בהפסד של מכלן 1:0 לסרקל ברוז', שלומי ארבייטמן לא שותף בהפסד של ווסטרלו 3:1 ללובן.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות ב-1:1 של פורטסמות נגד בלקפול בחוץ במחזור ה-30 בצ'מפיונשיפ האנגלית. אריק הוסקלפ העלה את פומפי ליתרון בדקה ה-45, אבל סטיבן קרייני השווה בדקה ה-76. פורטסמות מדורגת במקום ה-17 מתוך 24, מרחק 11 נקודות מהקו האדום.

* משה אוחיון שיחק 66 דקות ב-1:1 של לוצרן נגד פ.צ תון במחזור ה-20 בליגה השוויצרית. המארחת עלתה ליתרון משער של מרקו שנוולי בדקה ה-72, אבל ניקו זיגריסט השווה עבור לוצרן כעבור ארבע דקות. הקבוצה של אוחיון מדורגת במקום השני.

* דקל קינן לא נכלל בסגל של קרדיף בהפסד 2:1 ללסטר סיטי. קרדיף נמצאת במקום הרביעי בטבלה כשיש לה 50 נקודות.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully