וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מקום שביעי לסוסו פלאלישווילי באוסטריה

הג'ודוקא הישראלי הכניע שלושה יריבים באיפון, אבל הפסיד ברבע הגמר ליריב דרום קוריאני והודח גם בבית הניחומים

שמונה ג'ודוקאים ישראלים השתתפו היום (שבת) בתחרות גביע העולם באוסטריה. בתחרות עד 73 ק"ג, סוסו פלאלשווילי פתח את היום בצורה מצוינת והכניע את אזאט קובקאייב מקירגיזסטן, דניס ירצ'ב מרוסיה וראשיט קולבייב מקזחסטן בשלושת הסיבובים הראשונים. ברבע הגמר הפסיד הג'ודוקא הישראלי לדרום קוריאני ג'ו ג'ין קים ובקרב הראשון שלו בבית הניחומים הוא נכנע לווזארי של זבדה רקויאשווילי הגאורגי וסיים במקום השביעי בתחרות. עוד באותו משקל, תומר זקהיים גבר טאדה זלזניק הסלובני באיפון, אך הפסיד בקרב הבא לדמיטרו קניבץ האוקראיני.

במשקל עד 66 ק"ג, גור זמיר ניצח את מתאוס פונזה הזמבי בסיבוב הראשון, אבל הפסיד לאחר מכן ליריב מונגולי באיפון אחרי 2:58 דקות והודח מהמשך התחרות. באותו משקל טל פליקר ניצח באיפון את מרטין איבנוב הבולגרי, אבל הפסיד בסיבוב השני לסבסטיאן זידל הגרמני.

טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג), בר ראופמן (עד 66 ק"ג), שגיא מוקי (עד 73 ק"ג) ויאיר סבידרסקי (עד 73 ק"ג) הפסידו בסיבוב הראשון בקטגוריות שלהם.

ארד סימון יפגוש מחר את אקסל קלרגה הצרפתי בסיבוב הראשון במשקל עד 81 ק"ג.

בתחרות מסבב גביע העולם לנשים בהונגריה, השתתפה רק ישראלית אחת: רוני שוורץ שהתחרתה במשקל עד 48 ק"ג. שוורץ גברה על יריבה צרפתיה בסיבוב הראשון, אבל נכנעה בסיבוב השני לבירגיט אנטה ההולנדית.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully