וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: אפיק ניסים ניצח את רוברט רות'בארט

הגארד קלע את 4 הנקודות האחרונות של נובו מסטו ב-79:81 על לובליאנה וסיים עם 9. הסנטר קיבל 8 דקות בלבד וקלע 4 נק'

מכבי תל אביב אמנם לא שיחקה הערב (שבת), אך הליגה האדריאטית התסדרה גם בלעדיה והביאה אל הפרקט דרבי ישראלי. בתום 45 דקות דרמטיות למדי גברה נובו מסטו של אפיק ניסים 79:81 על לובליאנה של רוברט רות'בארט, ורשמה את נצחונה החמישי בלבד העונה. במצב של 66:66 החטיא ניסים את מה שיכול היה להיות סל ניצחון, אך הגארד הישראלי הוותיק כיפר על כך בהארכה. אקס מכבי תל אביב גוראן ירטין עוד העלה את לובליאנה ליתרון 77:78 עם שלשה, חצי דקה לסיום, אך ניסים ענה עם שתי נקודות ואז שתיים נוספות מהעונשין, והעניק לקבוצתו את הניצחון הדרמטי. הגארד סיים עם 9 נקודות באחוזים רעים (2 מ-8 ל-2, 1 מ-3 ל-3) והוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-31 דקות, בעוד רות'בארט זכה ל-8 דקות בלבד וענה עם 4 נקודות.

* יותם הלפרין וספרטק סנט פטרסבורג השיגו הבוקר (שבת) ניצחון חוץ חשוב ויפה 63:76 על ספרטק פרמיורה במשחק הצמרת שפתח את המחזור העשירי בליגה הרוסית. בעקבות הניצחון, סנט פטרסבורג החליפה מקומות עם פרמיורה ועלתה למקום השלישי בטבלה, עם חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון קל למקומיים, 33:34. רבע שלישי גדול של סנט פטרסבורג, אותו היא ניצחה 17:27, סידר לה יתרון משמעותי שגדל מעט עד לסיום. להלפרין דווקא היה משחק די חלש, כאשר ב-19 דקות הוא קלע שתי נקודות בלבד ב-1 מ-3 מהשדה. הלפרין הוסיף למאזנו חמישה אסיסטים, שלוש חטיפות ושלושה ריבאונדים, כמו גם שלושה איבודים ושלוש עבירות. יחד עם זאת, כשהרכז הישראלי היה על המגרש, קבוצתו קלעה 23 נקודות יותר מהיריבה, הנתון השני בטיבו בקבוצה.

את המנצחת הוביל לוקאס מברוקפלידיס, שתפר 18 נקודות. אנטולי קשירוב סייע לו עם 16 ופטריק בוורלי הוסיף 13. קות'ברט ויקטור הוביל את המפסידה עם 18 נקודות, שון דניסון הוסיף 14.

* בצ'כיה, קבוצתו של ננו גינזבורג נימבורק, פתחה את שלב הבית העליון בליגה עם ניצחון קליל 67:100 על USK פראג. נימבורק סיימה ראשונה את הליגה הסדירה והשיגה היום את ניצחונה ה-26 מתוך 27 משחקי ליגה העונה. טרה סימונס מיודענו הוביל את נימבורק עם 20 נקודות.

* בליגה הגרמנית, פרנקפורט ומולי קצורין השיגו ניצחון דרמטי על בראונשוויג 80:81. פרנקפורט פיגרה בשתי נקודות עם שש שניות על השעון, מוריס נולטה נשלח לקו וקלע רק אחת, אבל על הריבאונד של הכדור השני שלו היה ג'ימי מקיני, שדחק פנימה וסידר ניצחון. מקיני סיים עם 13 נקודות, מייקל תומפסון הוביל עם 16, טים אולברכט תרם 15. הניצחון העלה את פרנקפורט למקום ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully