וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

נועלת הטבלה חוזרת לליגה? דומיניק וואסי כבש צמד וגיא צרפתי כבש אחד נוסף, המלאבסים עם ניצחון 5 העונה. אלכסייב צימק

ספורט 5

מה תגידו על הפועל פתח תקוה? אנחנו ממשיכים להספיד אותה ולקבוע כי היא כבר ירדה בוודאות לליגה הלאומית, אבל היא כנראה חושבת אחרת. המלאבסים ניצחו הערב (שבת) 1:3 את מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-25 ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-14 והיא מרוחקת שמונה נקודות בלבד מתחת לקו האדום. הפועל פתח תקוה נהנתה מצמד של דומיניק וואסי ושער נוסף של גיא צרפתי, שגם בישל, בעוד סרגיי אלכסייב צימק לקבוצה של ראובן עטר.

בניגוד לפתח תקוה, שנראית כפייטרית אמיתית, מכבי נתניה ממשיכה לתת מתנות לכל קבוצה שזקוקה לנקודות. הקבוצה של ראובן עטר, שהייתה אחת המרעננות של ליגת העל בתחילת העונה, נמצאת במקום התשיעי בלבד עם 34 נקודות. אם היא תמשיך כך, ובעיקר עם התחתית המטורפת שלנו העונה, היא עוד עלולה להסתבך בקרבות התחתית.

המלאבסים עלו ליתרון בדקה ה-11 לאחר צרפתי ניצל טעות בהגנת נתניה. הקשר השתלט על הכדור והקשית מעליו ממרחק של 25 מטר פנימה. בדקה ה-42 מהלך קבוצתי מצוין של פתח תקוה נגמר במסירת עומק לוואסי, שנותר חופשי ולא התקשה להכניע את אדרי בדרך ל-0:2. בדקה ה-62 הצליחה נתניה לצמק כשאלכסייב קיבל כדור מרחק 12 מטר מהשער ובעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-71 הצליחה הקבוצה של גילי לנדאו לכבוש את השלישי שלה, כשדומיניק וואסי נגח מקרוב פנימה את ה-1:3.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר (דור סעדון, 87), אייל שן, יניב לוזון (שחר בלילטי, 90), גיא צרפתי (מוחמד נאטור, 83), דומיניק וואסי.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (חן ראובן, 69), סרגיי אלכסייב, אחמד סבע.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully