וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "יש לי עדיין מה להוכיח"

11.2.2012 / 13:26

גארד מכבי תל אביב לא מסתנוור מהיכולת הטובה בניצחון על קאנטו: "לא מסתכל על דקות המשחק, כולם צריכים לדחוף"

שחקני מכבי תל אביב, שזכו להפוגה קלה מהלחץ לאחר שהשיגו את הניצחון החשוב 60:75 על קאנטו במסגרת היורוליג, קיבלו יום נוסף להתכונן למשחק חצי הגמר מול הפועל חולון ביום שני, בעקבות דחיית משחק האדריאטית מול בודוצ'נוסט. הצהובים תוכננו לארח הערב את הקבוצה ממונטנגרו, אך האחרונה לא הצליחה להמריא בעקבות תקלה בטיסת הקישור והמשחק בוטל.

במועדון קיימת שביעות רצון מהמשחק מול קאנטו, אולם למרות זאת, זוכרים היטב הצהובים נחלצו ממצב אליו לא היו אמורים להיכנס מלכתחילה, שכן למרות היכולת הטובה שקאנטו מציגה העונה, לא מדובר בקבוצה מאריות אירופה.

גם יוגב אוחיון, שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק בחמישי, הודה בשיחה עם וואלה! ספורט: "האם ההפסד בשובע שעבר היה תקלה? אני שמח שהצלחנו לתקן אותה, אבל זה לא נגמר. זו רק עוד מהמורה בדרך וצריך להמשיך ולעשות את העבודה".

הגארד המשיך: "היו לנו ארבעה ימים להכין את עצמנו ושבוע אימונים טוב ואני חושב שראו את זה על המגרש. אם ספגנו 27 נקודות ברבע השני, ברבע השלישי עצרנו אותם על חמש נקודות, ולהציג הגנה כזו מול קבצות יורוליג זה מרשים ומצביע על עבודה קבוצתית מדהימה. אני חושב שהפקנו לקחים מההפסד לאיטלקים בשבוע שעבר. ראינו וידאו, תיקנו טעויות, עבדנו על הרבה דברים שבהפסדים שקצת סטינו מהדרך ואני חושב שעבדנו היטב".

אוחיון סיפר על תחושת הלחץ ששררה בקבוצה במהלך השבוע: "הלחץ שלנו היה לחץ בריא. מבחינתנו באנו ודרשנו מעצמנו לעשות את המקסימום ואני חושב שאין יותר טוב מזה".

הגארד נשאל האם הוא הוכיח למאמן דיוויד בלאט כי הוא ראוי לשחק יותר וענה: "אני לא מסתכל על זה בצורה הזאת. יש לנו סגל טוב, כולם יכולים בלוא בערב נתון ולבלוט. פאפא נתן משחק טוב, דמונד לפעמים בולט וכל אחד צריך לדחוף . זו דינמקה של קבוצה ואני לא מסתכל על מי משחק יותר או פחות דקות. תודה על המחמאות, אבל יש לי עדיין מה להוכיח. אני שמח ללמוד ממי שכאן בקבוצה.

"היה לי משחק טוב, אבל הערך הקבוצתי הוא חשוב יותר. זה לא רק אני, כולם נותנים את כל הגוף והנשמה במשחק. אני לא חושב שמישהו יכול היה להרשות לעצמו להופיע מול קאנטו אדיש או להיות אדיש על המגרש, או לשחק ללא אנרגיה ונחישות לאורך כל המשחק".

בתוך כך, במכבי תל אביב מרוצים מאוד מדייויד בלו, ובמקביל למו"מ מול קית' לנגפורד, שכזכור סוכנו נפגש עם שמעון מזרחי, במועדון מתכוונים להיכנס למו"מ גם עם בלו לגבי הארכת חוזהו.

בועז מוזס, מנכ"ל חברת "כיוון אחר" המפיקה ומשווקת את משחקי גביע המדינה , מוסר כי כל החסויות במגרש נמכרו וכי לראשונה יהיו מפרסמים חדשים במשחקים שעד היום לא היו בעולם הספורט. "אני צופה היכל מלא בכל המשחקים ובטוח כי המשחקים יהיו מרתקים כמו תמיד", אמר מוזס.

צפו ב-60:75 של מכבי תל אביב על קאנטו

ארז מיכאלי רוצה לראות את אוחיון משחק יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully