וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 2:3 את הפועל חיפה

דרמה באשדוד הסתיימה בניצחון המארחת. ביטון (8), ורטה (20) ולביא (39) כבשו, חטיב צימק אצל האדומים (27 ו-50)

ספורט 5

קבוצה ביתית מובהקת פוגשת קבוצת חוץ גרועה. מה לדעתכם תהיה התוצאה? צדקתם. מ.ס. אשדוד עבדה קשה מאוד, אבל הצליחה לנצח הערב (שבת) 2:3 את הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-25 ולשפר את מאזן הנקודות שלה ל-45, 10 פחות משל עירוני קרית שמונה המוליכה, שתשחק מחר מול הפועל באר שבע. מנגד, הפועל חיפה עדיין במקום ה-13 ומעל הקו האדום, גם היא עד המשחק של הפועל באר שבע, עם 22 נקודות בלבד.

נראה שיוסי מזרחי יכול לנשום לרווחה. מאמן אשדוד ראה הערב סוף סוף את הקבוצה שלו מתחילת העונה. זו שלפני הדיבורים על צמרת ועל סיכויים לאליפות. אשדוד נראתה טוב, תססה והתלהבה וגם יכלה לכבוש עוד מספר שערים כשרק יכולת מצוינת של קאלה דרשלר מנעה תבוסה. הפועל חיפה יכולה בהחלט להיות מעודדת. פחות מהיכולת, שכן אשדוד הייתה עדיפה, אבל בעיקר בזכות המשחק המצוין של עלי חטיב, שהוכיח שוב את הכישרון הגדול שגלום בו וכבש צמד. בכך, שיפר קשר נבחרת פלסטין את מאזן שעריו לשלושה מתחילת העונה.

אשדוד פתחה את המשחק טוב יותר והצליחה לעלות ליתרון כבר בדקה השמינית לאחר בעיטה מצוינת של ניר ביטון, שפגעה במשקוף וחדרה פנימה, 0:1 לקבוצה המקומית. בדקה ה-20 עלתה אשדוד ל-0:2 כשעופר ורטה קיבל מסירת עומק מצוינת מביטון והכניע את קאלה. בדקה ה-27 הצליחה הפועל חיפה לצמק כשעלי חטיב הצליח לבעוט מצוין כדור חופשי מתוך הרחבה וזה 1:2. בדקה ה-39 כבשה אשדוד את השער השלישי, כשהפעם זה היה אמיר לביא שעשה את זה בכדור חופשי בעקבות היעדרו של בועט הכדורים החופשיים הקבוע דוד רביבו. בדקה ה-50 הצליח חטיב לכבוש את השני שלו ושל חיפה בבעיטה נהדרת מ-20 מטר וזה 2:3.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, תמיר כחלון (חאתם עבד אלחמיד, 84), אמיר לביא (גדי קינדה, 78), עידן שריקי (עידן מקדש, 90), רוג'רס קולה.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, מרקו קרטלו, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, דרגאן צ'ראן (גל אראל, 30), עלי חטיב (חנן ממן, 72), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (אלון בוזורגי, 77).

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully