וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 נקודות לעומרי כספי בהפסד קליבלנד

הפורוורד רשם ערב חיובי, אבל קבוצתו, ללא קיירי ארווינג, נוצחה 113:112 לאחר הארכה בבית מול מילווקי. 34 לג'יימסון

אחרי שני ניצחונות בית מרשימים על דאלאס והקליפרס, קליבלנד נוצחה הלילה (בין שישי לשבת) באולמה 113:112 לאחר הארכה דווקא מול מילווקי וירדה למאזן 15:10. הקאבס שיחקו ללא הרוקי קיירי ארווינג הפצוע, איבדו את אנדרסון ורז'או שנפצע וגם את המשחק שכבר היה להם ביד ברבע האחרון. עומרי כספי קלע 12 נקודות, הוסיף שלושה ריבאונדים, שני אסיסטים וחטיפה ב-27 דקות.

כספי פתח בחמישייה וקלע תשע נקודות ברבע הראשון (כולל דאנק מרשים), אותו פתחה קליבלנד ביתרון 2:17 וסיימה בפיגור שלוש נקודות. בסך הכל, לפורוורד היה ערב חיובי. הוא קלע 4 מ-4 ל-2 נקודות, 1 ל-3 מחוץ לקשת ו-1 מ-2 מהקו.

בהיעדרו של ארווינג, אנטואן ג'יימסון לקח את המושכות בקליבלנד וסיפק שיא עונתי של 34 נקודות (11 ריבאונדים). ג'יימסון הוביל את המקומיים לריצת 4:12 ויתרון שמונה נקודות בפתיחת הרבע הרביעי, אבל גם החטיא שתי זריקות עונשין 3.7 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה.

ברנדון ג'נינגס היה האיש המרכזי של הבאקס, שמאמנם סקוט סקיילס ספג שתי עבירות טכניות והורחק ברבע השלישי. גנ'ינגס סיים עם 24 כולל שתיים שסגרו את הסיפור בהארכה. דרו גודן הוסיף 19 למנצחים. מלבד ג'יימסון, קליבלנד קיבלה 18 נקודות מאלונזו ג'י, 17 מדניאל גיבסון ו-12 מרמון סשנס עם 16 אסיסטים.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully