וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז: מריה שראפובה הודחה ברבע הגמר

המדורגת שלישית בעולם הפסידה 6:4, 6:4 לאנג'ליק קרבר הגרמניה (27), שתשחק מול וויקמאייר. קאמבק גדול לברטולי

מריה שראפובה הודחה הערב (שישי) מטורניר פריז (סך פרסים: 637 אלף דולר) כבר ברבע הגמר. הרוסיה, המדורגת מספר אחת בטורניר ושלישי בעולם, הפסידה 6:4, 6:4 לאנג'ליק קרבר הגרמניה (9 בטורניר ו-27 בעולם) אחרי שעה וחצי. רק לפני כמה שבועות הובסה באוסטרליה קרבר על ידי שראפובה כשהיא זוכה בשלושה משחקונים בלבד, אבל הפעם היא הצליחה לחזור מפיגור 4:2 במערכה הראשונה ו-3:1 במערכה השנייה ולהשיג את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלה.

"ידעתי לפני המשחק שאין לי מה להפסיד. זה מדהים, הניצחון הראשון בקריירה שלי על שחקנית טופ 5", אמרה קרבר בת ה-24 שלמעשה רשמה ניצחון ראשון בקריירה על שחקנית טופ 10, "אני מאושרת שהצלחתי לנצח את שראפובה ולעלות לחצי הגמר". הרוסיה עצמה אמרה: "היה לי יום קשה היום. היריבה שלי שיחקה ממש טוב. כשהיו לי הזדמנויות לא ניצלתי אותן. הובלתי בשתי המערכות, אבל היא הצליחה להתעלות ברגעים החשובים". קרבר תפגוש בשלב הבא את יאנינה וויקמאייר הבלגית (29), שניצחה 4:6, 7:6 (3), 3:6 את מונה בארתל הגרמניה (43).

מי שהצליחה לבצע קאמבק חלומי היא חביבת הקהל הביתי מריון ברטולי. המדורגת מספר שתיים בטורניר ניצחה 6:4, 4:6, 6:7 (2) את רוברטה וינצ'י האיטלקיה. ברטולי הצליחה לחזור מפיגור 4:1 במערכה השנייה ו-5:2 בשלישית בדרך לחצי הגמר. "אין לי מושג איך הצלחתי לנצח", אמרה ברטולי אחרי המשחק, "התמיכה מהקהל עזרה לי מאוד לנצח היום". ברטולי תפגוש בחצי הגמר את קלרה זקפולובה הצ'כית (51), שחזרה מפיגור של מערכה ל-6:3, 5:7, 1:6 על יוליה גרגס הגרמניה (21).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully