וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "צ'לסי שלי שיחקה הכי טוב באנגליה"

מאמן פרטיזן בלגרד נזכר בתקופתו אצל אברמוביץ': "היה לחץ טוב. זו הייתה העונה הגדולה של המועדון בשנים האחרונות"

אברהם גרנט, שנמצא בעיצומן של ההכנות עם קבוצתו החדשה פרטיזן בלגרד לקראת חזרתה לפעילות של הליגה הסרבית בחודש הבא, העניק היום (שישי) ראיון לאתר 'יורוספורט'. המאמן הישראלי התייחס לפרטיזן, אבל לא שכח גם את צ'לסי ואת תקופתו בכדורגל האנגלי, כולל פורטמסות ("השנה המרגשת בחיי") וכמובן ווסטהאם ("לא שיחקנו רע, זו הייתה שנה מאכזבת").

"אני אוהב ליצור דברים ובפרטיזן בלגרד יותר מ-50 אחוז זה חומר מהאקדמיה", ציין גרנט את הסיבה בגינה הצטרף לאלופת סרביה. "המועדון מוכן לתת להם צ'אנס ואני אוהב את זה. היו לי הצעות נוספות, אבל הפרויקט של פרטיזן משך אותי. מרגש מבחינתי להכיר תרבות חדשה ואני רוצה להצליח בבלגרד".

על תקופתו בצ'לסי אמר: "אני לא אוהב להשתחצן, אבל במבט לאחור זו הייתה העונה הכי טובה של צ'לסי השנים האחרונות. הקבוצה שיחקה כדורגל מצוין וגילתה אופי. אחד הדברים החזקים בקבוצה היה היכולת להתגבר על פתיחת העונה המאכזבת. ניצחנו את כל הקבוצות הגדולות, שיחקנו את הכדורגל הטוב באנגליה וכמעט זכינו באליפות ובליגת האלופות. אני גאה בעונה הזו ובדרך בה שיחקנו. כולם מדברים על הלחץ בצ'לסי, אבל זה לחץ טוב, עדיף מכל לחץ אחר. בצ'לסי יש לך את כל מה שצריך כדי להיות הטוב ביותר".

גרנט לא שכח להביע את דעתו על מצבו של אנדרה וילאש בואש: "כשמחתימים מאמן צעיר, צריך לתת לו זמן. הוא יעשה דברים יפים אם ידעו להיות סבלניים כלפיו. הוא בחור נחמד מאוד שעשה עבודה טובה בפורטו, אבל הוא זקוק לזמן". על מוריניו אמר: "נהניתי לעבוד איתו במשך שלושה חודשים בצ'לסי. מוריניו מביא את מוריניו לכל מועדון בו הוא עובד. יש לו יכולות נהדרות כמאמן".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully