וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות להפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב

המוליכה הביסה 20:35 את הפועל אשדוד, השנייה טיילה ל-21:35 על נס ציונה. מוצקין ניצחה בקרב דרמטי את רחובות

הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד נמשך היום (שישי) עם ארבעה משחקים, לאחר שכבר החל ביום שני עם ניצחונה של מכבי תל אביב 26:31 על מ.כ. חולון. הצהובים מתל אביב יארחו מחר את דוקאס אתונה היוונית (17:00, ספורט 5) במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר גביע האתגר האירופי, בתקווה לעשות היסטוריה ולהתקדם לרבע הגמר. שלוש שעות לאחר מכן, תתארח מכבי ראשון לציון אצל גורנייה הסלובנית בשמינית גמר גביע האיגוד, בתקווה להעביר את ההכרעה לגומלין בישראל.

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד 20:35

מוליכת הטבלה לא התקשתה להביס בקרב הקצוות את האחרונה, שהחזיקה מעמד במחצית הראשונה בה פיגרה בסך הכל 12:10. לאחר ההפסקה פערו הרמות באו לידי ביטוי, והקבוצה של סער פרנקל דהרה לניצחון מספר 10 העונה. עידן מימון, בויאן בוטוליה וסשה צדנובסקי הבקיעו שישה שערים כל אחד עבור הפועל ראשון לציון, כשמנגד גלורי אופור הצטיין עם 12 כיבושים.

אס"א תל אביב - א.כ. נס ציונה 21:35

בתוצאה דומה טיילה גם המדורגת שנייה מול נס ציונה. תום מטלון, שחזר לאחר פציעה קשה שגרמה להשבתתו לתקופה ארוכה של תשעה חודשים, היה המצטיין של אס"א תל אביב עם שמונה שערים. גם אס"א עם 10 ניצחונות, רק נקודה אחרי המוליכה האדומה מראשון לציון. אנדריי טרנבוי היה המבקיע המוביל של אס"א עם תשעה שערים וגם דן מירקוס סיפק שישה, כשבנס ציונה בוריס גרק הבקיע חמישה.

מכבי קרית מוצקין - עירוני רחובות 21:22

המארחים שמרו על ההתלהבות המאפיינית אותם במשחקי הבית והשיגו ניצחון דרמטי וחשוב להמשך המאבק שלהם על מקום בפלייאוף העליון. אחרי 11:11 במחצית, רחובות כבר הובילה בשלושה שערים כשנותרו 10 דקות לסיום המשחק, אבל איתי גושן ופיליפ שצ'פנוביץ' דאגו להשוות, לפני שגושן הכריע את המשחק עם שער הניצחון. שצ'פנוביץ' הוביל את קרית מוצקין עם חמישה שערים ונעזר בארבעה של סלובודן ג'ורג'ביץ', כשמנגד תשעה של אמי צ'וקואמיקה לא הספיקו לרחובות.

א.ס. רמת השרון - א.ס. סביון 26:23

האורחים מסביון השיגו את ניצחון החוץ המרשים והתקרבו לרמת השרון האוחזת עדיין במקום השמיני עם יתרון נקודה בלבד. גיל יעקב שוב סחף את סביון עם שבעה שערים, כשבשורות רמת השרון היה זה רן עפרון שהבקיע שבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully