וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אסי גלבוע נעצרה עם 0:0 מול עירוני טבריה

מוליכת המחוז הצפוני איבדה נקודות במשחק העונה אחרי שבעה ניצחונות. הפער בצמרת נותר 14 נק'. 1:3 לקטמון על מרמורק

משחק העונה במחוז צפון של ליגה א' נערך היום (שבת) והמוליכה אסי גלבוע נעצרה מעט עם 0:0 בחוץ מול עירוני טבריה, תיקו שמגיע אחרי שבעה ניצחונות רצופים עבורה. למרות זאת, הפער בצמרת נותר על 14 נקודות. המחזור ה-19 החל אמש, עם עשרה משחקים שהתחלקו באופן שווה בין הדרום לצפון. המשחק הגדול של שישי הפגיש ברחובות את הפועל מרמורק השנייה בדרום והפועל קטמון השלישית, שהגיעה לאחר תקופה רעה מאוד, אבל ידעה לצאת עם ניצחון ענק 1:3. בצפון, מכבי דלית אל כרמל הייתה המדורגת הבכירה ששיחקה והיא הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול אחווה עראבה. מחר ייערך משחק העונה במחוז הצפוני, כשעירוני טבריה תנסה לעצור את אסי גלבוע.

דרום

הפועל מרמורק - הפועל קטמון 3:1

איזה משחק קריטי זה היה עבור שתי הקבוצות. מרמורק החליפה את קטמון בשבועות האחרונים במקום השני, כשמכבי יבנה טיפסה לראשון. הקבוצה מרחובות לא הפסידה שבעה משחקים ברציפות עד היום, אבל נעצרה מעט עם שתי תוצאות תיקו רצופות. מנגד, קטמון הגיעה למשחק אחרי חודש אימים, שכלל ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ועם הידיעה שמשחק נפל נוסף עלול לגמור עבורה את חלום העלייה לליגת המשנה.

בדקה ה-40, יונתן זדה העלה את האורחים ליתרון, רגע לפני המחצית. מיד עם פתיחת המחצית השנייה היה זה איסלם אלזינטי, שהימם את המקומיים עם השני של קטמון. פנדל מדויק של חיים קנאפו בדקה ה-62 החזיר את התקווה למרמורק, אבל אלזינטי היה שם שוב כעבור ארבע דקות בלבד כדי להוציא את הרוח מהמפרשים של המארחת ולסדר לקטמון שלוש נקודות קריטיות.

מכבי קרית גת - הפועל ערד 2:6

ה-תוצאה של המחזור. ערד, האחרונה בטבלה, הגיע לדרבי דרומי ויצאה עם רשת מחוררת לגמרי אחרי בליץ מקומי במחצית השנייה. איציק פרץ עוד העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25, אבל צמד לש אסף כהן (27, 39) הפך את התוצאה עוד לפני ההפסקה. פאבל קומרקוב (47) ושלומי משה (48) סגרו עניין מיד עם פתיחת המחצית השנייה. נתנאל בן אבו (61) קבע 1:5, עומר אבוהדובה צימק (67) ועצמי של מור סלומון חתם את התבוסה בדקה ה-86.

קביליו יפו - בית"ר כפר סבא 1:4

אחרי החגיגה בגביע, כפר סבא ירדה חזק לקרקע עם תבוסה ליפואים. אלעד כהן עוד העלה את האורחים ליתרון בדקה הרביעית ובכפר סבא כבר חלמו על המשכת החגיגה שלהם, אבל חן מלכה השווה בדקה ה-12. עלי מחאג'נה הורחק אחרי עבירה ברחבה וצ'יקו דננבאום החמיץ את הפנדל ליפו, אבל מלכה היה שם שוב וכבש את השני שלו בדקה ה-30. נוי ויצמן השלים עם צמד משלו (71, 81).

משחקים נוספים:

מכבי קרית מלאכי - בני אילת 2:1
לקרית מלאכי: חנן פדידה (11). לאילת: אשקר סלים (48), דניאל קהא (90)

עירוני נתיבות - השקמה/רמת חן 1:1
לנתיבות: אייל עבד (89). להשקמה/רמת חן: פיני מתנה (40)

האורתודוכסים לוד - עירוני כפר יונה 2:1
ללוד: חי אטיאס (53), לכפר יונה: אופיר חלוואני (25), תומר עיוון (91)

צפון

עירוני טבריה - אסי גלבוע 0:0

שבעה ניצחונות רצופים ויתרון 14 נקודות בראשות הטבלה. עם הנתונים המעודדים האלה הגיעו שחקני גלבוע למגרש בטבריה, שם פגשו את הקבוצה היחידה שאולי עוד מאיימת עליהם איכשהו וכבשה 15 שערים בארבעת המשחקים האחרונים. בסופו של דבר, כנראה שהלחץ להפסיד גבר על הרצון לנצח ושתי הקבוצות הסתפקו בתיקו מאופס, שמשרת יותר את האורחת, שממשיכה את דרכה למשחק על העלייה לליגה השנייה.

אחווה עראבה - מכבי דלית אל כרמל 1:1

בדליה כבר יודעים שהסיכוי שלהם להשיג את אסי גלבוע הדוהרת במקום הראשון לא גדול במיוחד, אבל קיוו לפחות להעפיל למקום השני. זה לא קרה, משום שחמודי כיאל מצא את הרשת שלהם בדקה ה-24. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה לירן לוגסי שמצא את השווויון, אבל לא יותר מזה עבור דלית אל כרמל המאוכזבת.

אחי עכו - מ.ס. גבעת אולגה 2:1

עוד קבוצה שמשתרכת בשיפולי הצמרת היא גבעת אולגה, שקיוותה להתאושש מההפסד הטראומטי בגביע השבוע למכבי הרצליה בדקה ה-92 ולהשיג ניצחון ליגה שני ברציפות. אלכסיס ויינשיים דאג שזה אכן יקרה, עם צמד בדקות 38 ו-49. דאוד עליסאת רק הצליח להשוות זמנית בדקה ה-47.

משחקים נוספים:

מכבי צור שלום - מכבי כפר קנא 2:2
לצור שלום: שגיא סבג (37), אלירן אלקובי (54). לכפר קנא: איציק נאש (16), אמיר גדיר (80, פנדל)

הפועל כפר קנא - סקציה מעלות/תרשיחא 1:0
למעלות/תרשיחא: אסף בראון (77)

הפועל חדרה - מ.ס. כרמיאל/צפת 1:1
לחדרה: קובי בדש (30). לכרמיאל/צפת: אלון רבינוביץ' (5)

הפועל דלית אל כרמל - הפועל עפולה 3:0
לעפולה: עידן דוד (59, פנדל, 69), רונן שוורצמן (67)

אורן קורנפלד מסכם את יום המשחקים בליגות הנמוכות

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully