וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לורן בלאן יעזוב את נבחרת צרפת לאחר היורו?

בצרפת מדווחים על קרע גדול בין המאמן שרוצה חוזה חדש עד מרץ, לבין ההתאחדות, שדורשת לחכות לתוצאות הטורניר

האם לורן בלאן עומד ללכת בדרכו של פאביו קאפלו ולסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת הלאומית של צרפת? על פי דיווחים באירופה, קיים קרע גדול מאוד בין בלאן לבין ההתאחדות הצרפתית ובעיקר העומד בראשה נואל לה גרט.

בלאן בן ה-46, שנטל את משרת האימון מידיו של ריימונד דומנק הקטסטרופלי לפני כשנה וחצי ושיקם את נבחרת הטריקולור, צפוי להוביל אותה ביורו הקרוב שייצא לדרך בועד קצת פחות מארבעה חודשים, אולם בעוד שהמאמן מעוניין בחידוש חוזהו עד לחודש מרץ על מנת לדעת מה קורה איתו בעונה הבאה, הרי שבהתאחדות רוצים לחכות לתוצאות של הנבחרת בקיץ, בבית את אנגליה, שבדיה והמארחת אוקראינה ורק אז להחליט על המשך ההתקשרות בין הצדדים.

כזכור, בלאן הסתבך לפני קצת יותר מחצי שנה בפרשת פרנסואה בלקאוור, מנהל הנבחרת שקבע מכסת מהגרים מסוימת. המאמן כמעט עזב את תפקידו כבר אז וכעת נראה שאם לא יוצע לו חוזה חדש בקרוב הוא יודיע להתאחדות כי הוא עוזב מיד לאחר היורו. התפטרות מיידית לא עומדת על הפרק כרגע מבחינתו.

לה גרט אמר לאחרונה: "לא שיניתי את דעתי, נחכה עד ליורו ואז נחליט. אין לנו שום בעיה עם בלאן, אבל יש חילוקי דעות". בצרפת טוענים כי יו"ר ההתאחדות חולם על מינויו של ארסן ונגר כמאמן הבא של הטריקולור והוא גם לא מרוצה מהעובדה שחבריו של בלאן, שהוביל את הנבחרת כקפטן לזכייה במונדיאל 1998, מהווים כיום חלק מרכזי בתקשורת הספורט במדינה. "הגיע הזמן לסיים עם הדור של 1998", כך על פי טענת העיתונים כתב לה גרא במסרון לחבריו להתאחדות.

מי שלא מפספס את ההזדמנות ומצטרף לחגיגה, הוא מאמן נבחרת ישראל לשעבר לואיס פרננדס, שתומך בבלאן: "לשחקנים של 98' יש זכות לגיטימית להביע את דעתם. הם קידמו את הכדורגל הצרפתי. אסור לנו לשאול שאלות לגבי בלאן וזה נראה לי לא הגיוני לחכות עם הארכת החוזה שלו עד לסיום היורו", אמר פרננדס.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לורן בלאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully